Suretær Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 vet jeg har spurt før, men kan noen fortelle meg hvor vondt dette gjør? Fikk beskjed om å ta smertestillende først så jeg er litt nervøs.. Er ikke helt bekvem i den stolen fra før, så jeg gruer meg virkelig. Men har hørt at sjansene er store for ¨å bli gravid etter dette, så det er bare å kjøre på. Anyone?
Gullblomst Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Min gyn sa til meg at det ville kjennes ubehagelig, akkurat som menssmerter i de 20 min skyllingen tar. Dersom det var rusk i egglederne ville ubehage bli større, og dersom egglederne var tette ville smertene oppstå når kontrastvesken "hoper" seg opp og ikke kommer gjennom egglederen. Jeg tok ingen smertestillende før undersøkelsen, og jeg kjente bare menssmerter i den høyre egglederen, men litt mer ubahag i den venstre. Så i mitt tilfelle så gikk undersøkelsen greit. Ikke noe å være redd for. Jeg tenkte som så at jeg ville kjenne det selv på kroppen dersom noe skulle vise seg å være galt.
Suretær Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk for svar. Tar det virkelig 20 min. Hjælp...! Er det lenge siden du gjorde dette? Har du vært gravid etter det? Ser du er i 17pp, har du hatt full utredning? Jeg er i 11 pp og holder på med utredning nå. Sambo er ok, han har sjekket alt.
Gullblomst Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Tar nok omtrent 20 min, ja.... men det gikk overraskende greit. Ingenting å grue seg for. Jeg tok denne undersøkelsen forrige pp, så jeg ble ikke gravid rett etter spylingen Denne pp er første pp med pergo, så nye håp, nye muligheter. Jeg har aldri vært gravid, er ferdig utredet, og har fått diagnosen pco. Neste steg nå er pergo annen hver pp frem til august. Deretter blir neste steg AIH eller IVF. Sambo er sjekket, og han har litt dårlig kvalitet, men det er ingenting i veien for at ikke han skal kunne befrukte en kvinne, så det er nok hos meg feilen ligger.
Suretær Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Synes jeg har lest at de fleste som har blitt gravide etter spyling har blitt i 2 pp etter det. Krysser fingre for deg, og takker for info. Neste gang er det din tur, så får jeg heller vente til etter spyling. Klem
♥ DAME Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Er det kontrastvæske dere snakker om her eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå