Gå til innhold

hjelp.... gravid på ny og junior er bare 7 mnd


Anniesola

Anbefalte innlegg

Vi holdt på i 1,5 år for å få vår lille hjerteknuser og er helt oppslukt i hvor vidunderlig han er!!! også i dag fannt vi ut at d kommer en til.. Hadde jo ønsket oss d, men d var kanskje litt tidlig...

Dvs at junior er 16 mnd når neste kommer... D blir litt av en jobb d, men jeg har begynnt så vidt å komme meg etter sjokket nå.... Nå som vi sliter med våken netter, og er så trøtt så ble tanken på en ny graviditet litt overveldende!!

 

Noen andre som ble fort gravid og har to tette? Hvordan opplevde dere d?

 

Innstillt på en utfordring, men d blir vel litt slitsomt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,sniker meg inn her jeg:) er 14+6 i dag,å har fire barn fra før,9år,snart 7år,2 1/5 år og minstemann på 10 mnd. han vil bli 16 mnd når nr fem kommer,det blir heeelt sikker endel slit,men så utrolig flott for gutta at de blir så tette da:) har alltid noen å leke med,å årene går så utrolig fort. kos deg med dine tette du,går helt sikkert bra:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein gutt på 7 mnd og er 7+5 i dag. gutten min blir bare 14-15 mnd gammel før neste mann kommer. Eg veit at det blit tungt, men gleder meg veldig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på 9 mnd og er 5+5 i dag.Ble gravid på første forsøk nå, sist sleit vi i 1,5 år. Er kjempeglad for å være gravid igjen, men tror nok det blir litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene:) Mini vil også være 16 mnd når neste kommer! Blir nok travelt ja, men sikker kjekt og:) Jeg grugleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstejenta mi vil være ca. 14-15 mnd når nestemann kommer. Vet det blir slitsomt i 1-2 år, så blir det mye lettere.

Har erfaring. Det er 17 mnd mellom de to eldste barna mine. Blir ekstra gøy når minsten er ca to år. Da leker de fint sammen.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...