Gå til innhold

Desember: Oppdatering fra meg...

Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

.. og den er dessverre ikke den solskinnshistorien vi håpte på... Etter en lang natt med rier, (obs! nå kommer ekle detaljer)masse blod og store klumper som kom ut, skjønte jeg at dette ikke gikk som vi håpte på. Legen kunne ikke gjøre så mye, har fått henvisning til UL som jeg kan bruke dersom jeg vil, men jeg vet at jeg ikke er gravid lengre, så jeg orker ikke enda i alle fall... Er egentlig ved godt mot,selvfølgelig er jeg lei meg for at det gikk galt, men jeg velger å se fremover, og nå vil jeg bare bli ferdig å blø slik at vi kan prøve på en 2008-baby!!! Men NÅ må i alle fall uflaksen i des.klubben være brukt opp...

Takk for alle svar og hilsener på det andre innlegget!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Dette var veldig trist. Ja du har nok rett når du føler så sterkt at du ikke er gravid lengre. De fleste jentene har jo veldig sterke følelser på det området. Jeg viste i hvert fall at jeg hadde mistet da jeg for lenge siden opplevde en SA. Hadde legetime noen dager etter å da viste "tisse"testen fortsatt at jeg var gravid, men fikk bekreftet på ultralyd det jeg allerede viste.

Vil bare få ønske dere lykke til videre med prøvingen når du blir klar for det. Nå må jo uflaksen i desemberklubben være oppbrukt Stooooooooor klem fra mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk den veien ja :( har tenkt på deg i hele dag! Håpte at det kanskje skulle gå bra...

Bra du ikke gir opp. Tror at om noen mnd så er det noen kjempe glade desembermammaer her inne som skal ha baby i 2008. Krysser fingrene for at eg er en av dem!

Sender deg og familien mange varme trøsteklemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var trist å høre LYkke!!!

Tenker masse på deg og vet kossn du har d no.

Men vi får håpe vi snart spretter over på 1 tri igjen begge to=)

Ta godt vare på hverandre i dagene som kommer!!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar og klemmer! :) Det går egentlig bra med oss, vi er vel egentlig enig om at det var bedre det skjedde nå enn om 2-3 mnd.. Så i morgen skal sambo på jobb igjen, og hverdagen kommer tilbake til huset vårt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...