Gullblomst Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 åhhhhh............ Det er egentlig grusomt at bivirkningene av pergo er dønn lik graviditetssymtomer. Jeg er småkvalm hele tiden, ømme pupper for første gang i mitt liv, det bobler i eggstokkene, og jeg er trøtt og sliten. MEN, jeg fikk disse bivirkningene før el etter bare noen dager med pergobruk, og de har bare fortsatt...... Vet derfor at dette er bivirkninger og IKKE graviditetsymtomer. Men man begynner jo å fantasere litt da.... Ikke bra for min psyke. IKM på fredag. Det blir en laaaaaaang venteuke. Andre med samme erfaring? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8774219-pergo-og-graviditetsymtomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 27. mars 2007 #2 Del Skrevet 27. mars 2007 har det på samme måte som deg. jeg har vært gravid 5 ganger, (mista 4) og aldri følt meg så gravid som jeg gjør nå mens jeg går på pergo. er helt sykt. Vet jo at det bare er pergoen, for ble slik lenge før eggløsning. Jeg har IKM den 5, så har 6 dager lengre å vente enn du har, men er nokså defus pga denne pergoen. merket at eggløsning kom som et skudd denne gangen. vanligvis gjør den katastrofalt vondt i et halvt døgn. nå var den over på 3 timer. spennende å se om det blir noen graviditet ut av dette da.. er min første kur! utrolig lang ventetid.... er allerede utolmodig, og det nå som jeg har 10 dager igjen! kommer nok til å teste dagen før, for skal på flyreise til syden, å må inn å hente noen sprøyter som jeg må ta HVIS jeg er gravid. SKUMMELT. hehe. får bare håpe at det går greit denne gangen, hvis ikke vil jeg heller være foruten å bli gravid til jeg endelig blir så stabil at spiren sitter. du må ha massssse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8774219-pergo-og-graviditetsymtomer/#findComment-8783434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå