Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Samson?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg tenker litt på bakerikjeden med samme navn. Har aldri hørt noen bli kalt Samson før.

Skrevet

Jeg tenker på Samson bakeri :-)

Skrevet

Tenker også på bakeriet og tegneseriefigur selv om det er Simpson... Er liksom i samme gata.

Skrevet

Jeg tenker Salomon (snowboard merke) men det er jo ikke likt egentlig...

Har sett en del som heter Samson på tv ( når de intervjuer folk på nyhetene har jeg sett overraskende mange som har hett Samson (på teksten under)). Men jeg har sett navnet brukt som nr 2. Føler navnet er litt rart alene...

Skrevet

Tror det er vanligere i Haugesundstraktene/Rogaland.

Gammelt navn som helt sikkert kommer tilbake!

Vet ikke om jeg ville valgt det selv, men kanskje sammen med et vanligere navn?

Skrevet

Det var lenge siden jeg hadde hørt det navnet sist.. koselig!

Skrevet

Beklager, men tenker automatisk på oksen Samson... Ikke blant de peneste navnene etter min smak. Hvorfor ikke Simon/Simen?

Skrevet

Samson er mitt yndlings-navn gjennom tidene, var meningen at min yngste skulle hete Samson, men faren hans nekta.. Grrrr

Samson er stilig, tøft og veldig "mann" samtidig som det passer fint på liten gutt også.

Samson står som ett av mine valg for den lille jeg venter, men jeg mistenker at jeg venter jente så Da vil nok ikke Samson passe helt..

Skrevet

Jeg tenker bare på Samson Catering, for den reklamen går så mye på radioen, hører på radioen hele dagen når jeg jobber...

Skrevet

Litt kult og nuffelig samtidig...

Liker Samuel så godt,jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...