Gå til innhold

Ammehjelpere eller andre med erfaring, vær så snill å svar på dette...nekter å ta kveldspuppen,må jeg gi tillegg da?

Anbefalte innlegg

Ammer nå bare morgen og kveld, gutten min er 9,5 mnd gammel. Men i det siste har han begynt å nekte kveldspuppen, og de gangene han tar den er det bare tull..to sutt og slipper tak, sutter litt til og vrir seg rundt og krabber litt rundt i senga..helt mark. må legge han til puppen fire fem ganger før jeg ikke gidder mer og legger han i sengen. Er det egentlig noe vits å holde på med kveldspuppen da? Og om jeg kutter ut den er det noe vits å gi bare morgenpupp? Må jeg evnt gi noe tillegg, og når skal jeg gi det da, for flaske med melk på kveld har vi aldri fått til å gi han, har igrunn ikke fått til å gi noe særlig melk på flaske til noen tidspunkt :)

Håper noen vil gi meg noen gode råd

Fortsetter under...

Nei så moro...

Jeg ammet bare om morgenen, pluss intensivt i sykdom, i mange mnd.

Tar barnet ditt tutekopp da? Mm kan han vel få igrøt og annen mat, hvis du vil pumpe på kveld?

han spiser grøt to ganger om dagen,den blandes med vann,men er det ikke melkepulver i den? Pumping har jeg ikke fått til, prøvde mye de første mnd men klarte aldri å få ut mer enn 20-50cl i løpet av en dag.så det ga jeg opp.Jeg har heller vært tilgjengelig med puppen døgnet rundt :) Får han i seg den melken han trenger gjennom grøten og morgenpupp? Han drikker vann av både tutekopp og tåteflaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...