Gå til innhold

Kan jeg spørre uten at noen blir lei seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

170 cm og veier 98 kg og er snart 30 uker på vei. Var 85 kg før jeg ble gravid, og det var med 8 kg som satt igjen etter forrige barnet, så vekt er ikke gøy, men jeg føler meg ikke tykk og lar det ikke ødelegge for hvordan jeg føler meg. = O )

Annonse

Annonse

Så koselig at det er fler på 180 og over her :o) JEg føler meg sånn alene noen ganger. Også får jeg bekreftet det jeg alltid har sagt: er man 180 eller lenger så er man ikke nødvendigvis modell... Føles som om at alle vi skal være så tynne at vi smetter inn i hva som helst. Høy og tynn eller liten og rund. Det er liksom standaren. Hva med oss høye med former: Ingen som lager klær til oss?. Big Size kolleksjoner er jo ofte for de "små og runde" føler jeg. Ikke oss som er høye, men med naturlige kvinnelige former og litt til....

Vi skulle kanskje slå oss sammen og lage en egen kolleksjon som heter 42-52 og OVER 180???

Helt enig! Jeg er 180, 110kg og i uke 31.

Har i tillegg en byste (og rygg?) som ikke har passet inn i en eneste bluse siden puberteten, og bruker kun overdeler med stretch.. Skjorter på BIB og andre store kolleksjoner passer nå som jeg er gravid, men ellers får de meg til å se jeg like gravid ut, selv når jeg ikke er det.

Foreslår herved kolleksjonen BTB, eller Big, Tall and Beautiful!!

Kanskje vi skulle tipse noen? ;-)

173 høy og veier nå 104 kg i uke 24, gått opp 14 kg siden jeg ble gravid. Har spist maaaase mat da, er sulten hele tiden;) Stresser ikke så mye med den vekta jeg, tenker heller på at jeg spiser sundt (selvom mye) og tro meg, allt skal bort når ungen er ute og forhåpentlig bl er blitt bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...