Gå til innhold

Noe som setter i gang eggløsning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å få (enkelt) fra fastlege (eller er det ønsketenkning)? Hadde IKM 18.mars, men er verken gravid eller får TR. Veldig kjedelig......grrrrrrr. Jaja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må henvises fra fastlege til spesialist for å kunne få pergo (som setter igang eggløsning).

Det måtte iallefall jeg.

Skrevet

Takk for svar. Ja er vel ikke akkurat der nei ennå. Har hatt 2 pp, er ikke gravid og ønsker derfor å få TR slik at vi kan prøve videre. Skal ikke klage - ser du står i 17. pp. Kanskje bra å vente litt så kan jeg følge klassen min ut av denne skolen, og ikke få ett til desemberbarn;)

Skrevet

Kan være greit med litt tålmodighet ja.

Men dersom du har veldig uregelmessige sykluser over tid, eller veldig lange sykluser på over 40 dager, er det ikke noe i veien for å søke hjelp før det har gått ett år.

Men litt tålmodighet må man ha for å se om dette er et engangstilfelle eller om syklusene dine virkelig er på bærtur.

Lykke til!

Skrevet

ta en tur innom en helsekostbutikk. De har mye greier som visstnok skal hjelpe veldig godt :-)

det er kanskje bedre å begynne i den enden, litt forsiktig, enn å hive seg på pergotime allerede?

Lykke til

Skrevet

Takk for svar! Ja jeg må ha tålmodighet. Er ung, har barn fra før og har god tid:) Får ta det litt som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...