Gå til innhold

Hva mener dere er maxvekt for kvinner?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på høyde og kroppbygning det da! Jeg er 1.62 og veier 62 kilo, noe jeg føler er min trivselsvekt. Og jeg mener at folk selv bestemmer hva som er for mye, for dem...

Om man har en vekt man trives med så spiller det ingen trille om man veier over 75..

Min personlige mening er at litt for mye er "penere" enn litt for lite.

Det kommer helt ant på fasong, høyde etc..

Jeg veier til vanlig mellom 57-58 kg og er 170 høy.Det kan for noen høres lite ut, men jeg har en helt normal kroppsbygning, bare at jeg ikke har så mye muskler å sånn :)

Mamma veier 70-75 kg, og er noe over 170 høy, og hu er ikke i nærheten av feit.

Fjellmenneske som går i fjellet hver helg, og ingen ting som henger over buksekanten på den dama!

Damer/jenter kan jo godt ha 10 kg (eller mer) for mye, men de kan jo godt se flotte ut alikavell!

Så lenge man selv føler seg komfortabel i sin egen kropp, så har egentli vekten så mye å si synes jeg :)

Annonse

spørs jo korr høy,kroppsbygning,fett,muskeler osv... er ikke noe å henge seg oppi syns jeg så lenge mann trives me vekten sin selv... betyr ikke at man er late fordi om mann passerer 75 kg..kan jo ha mange grunner d.. snakker om erfaring der,har vært oppi 102 kg selv uten at d var min feil,hadde ekstremt lavt stoffskifte..å kroppen min skiller ikke ut fedt og karbo like bra som om jeg har vært stoffskifte sykdommen foruten..så syns du skal ha gode argumenter for å kalle noen lat osv når de runder 75 kg.. ikke snakk uten erfaring syns jeg..

så lenge mann trives,har d bra og er lykkelig så hvorfor ikke være sånn som mann er... dømmende folk er d verste jeg vet...

Jeg veide 70 kilo for noen år siden.

Da mistet jeg mensen, fikk masse hårvekst på kroppen (ansikt,armer osv) og jeg var totalt ustabil psykisk. Alt sammen er samme symptomer man får når man er underernært f.eks har anoreksikere ofte disse problemene.

Alt løste seg da vekt nåla nærmet seg 80 kilo.

Dersom jeg spiser sunt og trener ligger min vekt på rundt 80

Jeg er ikke høyere enn 172 cm men setter helsa forran vekta hvertfall ...

Annonse

Sorry, men sånt går det nesten ikke an og spørre om, litt frekt syns jeg. Folk er forskjellige når det gjelder: høyde, vekt, og kroppsbygning. Uansett hvor mye man legger på seg i svangerskapet så går det an og slanke det bort. Og for det andre så går det ikke an og tenke på hvordan man ser ut i graviditeten, noen legger nesten ikke på seg mens andre legger på seg flere kg, sånn er det bare

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gadd og svare på dette innlegget en gang, for dette var teit! Det er nesten som jeg har lyst til å spørre hvor gammel du er?

I forhold til BMI antydes det jo hva som er "god vekt" i forhold til høyden.

Selv mener jeg kvinner tar seg best ut når de føler seg vel. Det finnes flotte store kvinner og flotte slanke kvinner. Når sant skal sies er det vel bedre med litt for mye enn litt for lite.

Så damer - finn deres trivselsvekt, det er der dere skal være...

Alt over 75 kg er for mye??

Kjære vakre vene..

Jeg er 179 cm.. trener vekter 4-5 ganger i uka, og har gjort det en god stund.. ( kuttet ned nå som jeg er gravid bare.. )

Når jeg veier 75 kg er jeg ikke overvektig.. basta!!

Muskler veier, så derfor måler je heller fett% min enn å bruke vekta for mye..

høy Fett% er mye værre enn høy vekt.. Da har heller ikke høyde noe å si heller..

M.

Uff, hvor dum går det an å bli? Skjønner at du er anonym, du har vel en liten antenne som sier deg at det skurrer litt. Sier seg vel selv at en som er 155cm og en som er 182cm ikke kan se like ut med samme vekt?!! En veltrenet kropp kan også veie mer, fordi muskler veier mer enn fett....To med samme høyde kan se like ut, men ha forskjellig vekt. Vil nok foretrekke en sunn kropp i steden for en slank..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...