Gå til innhold

NYTT TREFF, TIRSDAG 27.03.2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Tinepia foreslår Jordbærpikene på Trondheim Torg kl 12:00! -både barnevogn- og gravidvennlige der!!!

Kom da vel:-)

Kan dere ikke signere under her om dere kommer da?? Slik at vi vet om det er noen som kommer i det hele tatt liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I`ll be there!!! (om ikke noe veeeeldig gledelig skulle ha skjedd i løpet av natta da.. fnis.. akkurat hjah...)

Skrevet

Ja, da er jeg kommet hjem igjen med en gutt som var 4540 og 54 cm lang da han ble født.

Jeg ble satt igang torsdagsmorgen kl. 9 med en tablett. Ingen reaksjon. Så ny tablett kl. 17. Ingen reaksjon. FIkk klyster klokka 20 bare sånn for sikkerthets skyld, og bra var det.

Klokka 22 begynte jeg å få rier og vannet gikk omtrent samtidig.

Tok en tur i badekaret klokka 23 men klarte ikke mer enn en halvtime. Da begynte jeg å få skikkelig harde tak.

Jeg er av de heldige som får pressrier ved 5 cm åpning, så det var ganske så hardt.

Klokka 00.30 var gutten ute med et smell. Halebeinet brakk, så alle sammen skvatt til av lyden inne på føden. Med det samme det smalt kjente jeg at hodet hans flyttet seg nedover. Han fikk tydeligvis bedre plass. Hadde 3 pressrier før han var ute.

Fødselen gikk kjempefort. Jeg gikk fra 2 cm åpning og ingen rier til overstått fødsel på 2,5 time. Såkalt styrtfødsel. Det var kjempetøft, men det gikk greit.

Lille gullet ligger nå og sover, og jeg skal prøve og slappe av litt.

Har så vondt for å sitte og det kommer jeg nok til å ha i lang tid framover.

Har veldig lyst til å ta en tur i morgen, men som sagt så har jeg ganske vondt for å sitte. Tror jeg tar det igjen siden.

Til alle dere som fortsatt venter vil jeg bare si Lykke til

Skrevet

gratulerer igjen:-)

ja, satser på du kommer på et seinere treff og viser fram gullet.. hvordan går det med ammingen forresten?

Skrevet

Gratulerer så mye, Laila! Glad det endelig er over for din del :).

Håper vi ses i morra! Jeg skal nå ta turen :).

Skrevet

supert stinemor!!!:-)

Gleder meg til å treffe dere alle sammen igjen:-)

Skrevet

GOD MORGEN DAMER!!

Jeg må desverre holde meg hjemme i dag, Falk hoster stygt og har vært urolig i hele natt. Har selv sovet lite og føler meg heller ikke helt bra....

Er veldig lei for det, spesiellt ettersom jeg glemte treffet i går :(

Kos dere masse, så håper jeg vi ses over påske!

Skrevet

Må jo ikke glemme:

GRATULERER LAILA!! (Gleder meg til å se nurket).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...