Gå til innhold

hvordan få ultralyd uten spes grunn??


vero:o)

Anbefalte innlegg

ser det er mange som er på veldig tidlige ultralyder...

er det noe dere spør legen om,,eller betaler dere på sykehuset kansje??

trodde kansje det ikke var så lett å få ultralyd hvis du bare er nyskjerrig...sånt som meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært på en selv enda(men skal i uke 12 tenker jeg) men det er ikke noe problem å bestille en privat. Man får det ikke dekket før etter uke 17 på det sykehuset men følges opp,og det bestiller legen/jordmoren din. Før det kan man ringe selv enten på Volvat e.l men da MÅ du betale selv, koster forskjellig, ofte rundt 1000 kr. Man får vanligvis time ganske raskt også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det skulle jeg spørre om :) Viss jeg skal ha time på Volvat i f.eks uke 8, når bør jeg bestille tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville bestilt en ukes tid før. jeg har vært på 2 UL i uke 6 og 8, de kostet 780 kr pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror man kan få nesten på dagen hvis man er heldig, spørs hvor man bor... men vanligvis tar det sikkert et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki dokk....hvorfår er det så dyrt da..trodde det bare var egenandel jeg..tar vel bare noen minutter:)innvendig ul da?

får vel det hos fastlege gratis....?bare hvis du blør da kansje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ringe å bestille time hos legen min i morra til innvendig ul etter påske, kan helt sikkert får time neste uke, men vil vente etter den 4 april for da begynner hjerte å slå :)

sist jeg var gravid betalte jeg bare 265,- pr gang for innvendig ul, og hadde to stk av dem..

nå koster det 310,- synes det er en grei pris..så går jeg hos jm på samme legekontor og der får jeg nok utvendig ul 1gang i mnd eller no..

sikkert pga min høye alder at jeg får en del ul...blir nok ikke mindre denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...