Gå til innhold

Hva er det med utfloden? Burde jeg bekymre meg?


Vårill

Anbefalte innlegg

På torsdag kveld hadde jeg helt tydelig BLOD på papiret da jeg tørket meg. Vi dro på legevakta samme kveld. Fredag fikk jeg innvendig ul, og det viste seg at blodet ikke stammet fra livmora, men fra "et annet sted nedentil". Vi fikk se at hjertet til den lille spiren slo, og det var hærlig! Siden det har jeg bare hatt helt blank utflod. Men i dag, da jeg gikk på do på jobb, så jeg at jeg hadde noe brun-rødt i trusa. Da jeg tørket meg fikk jeg noe brunt på papiret. Jeg ble selvfølgelig ganske redd! Jeg har ikke andre smerter enn jeg har hatt hele tiden jeg har visst jeg har vært gravid; noen mensliknende smerter.

 

Jeg lurer på om det er grunn til bekymring eller om dette bare er rester av blodet som kom på tordag?

Noen som kan gi meg svar... Det er så mye styr med legevakta, ul osv. at jeg helst vil slippe det. -Men om noe kan være galt, drar jeg jo... Jeg er 7+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde småblødninger fra uke 6 og gjennom hele svangerskapet, men alt gikk greit :-)

 

Men om det er grunn til bekymring kan jeg ikke si.

Jeg hadde nok tatt meg en tur på legevakta jeg og bedt om å en UL, men så er jeg av den typen som helst vil sjekke ting to ganger da !

 

Uansett, lykke til.

Som regel så går det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...