Gå til innhold

Juni: I dag fikk Martin sitt første regnsett


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Tenk så store de er blitt. Og han er så flink å leke ute. krabber overalt og opp trappa som en liten virvelvind :D Var i mammas barnehage (vel der hun jobber da) og han var vill etter bøttene som var der, klissvåte votter etter bare noen minutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, han har kommet MYE lengre enn gutten min! Han sitter ikke selv engang, og det blir ganske håpløst å leke ute, ja!

Vi skal kjøpe ei baby-huske nå, sånn at det blir større muligheter for å være med pappaen ut når han får permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo veldig forskjellige disse ungene da når det gjelder motorisk utvikling. Tror jeg også skal kjøpe ei sånn huske, artig med litt fart og spenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så kom jeg på det at Martin er nesten en måned eldre enn Jakob. Jeg tror ikke at Jakob har kommet så langt om en måned heller, men utviklingen går rasende fort nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin lærte seg å krabbe, sette seg opp og reise seg på 2 dager så ikke umulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som thea det..fra hun begynnte å dra seg fremover til hun krøy jikk det 1 ike,og etter det har det gått i ett :) har kjøpt sånn brio "gåvogn" eller hva jeg skal kalle det og hun løper neswten med den.. er så arti å se.. men over til det jeg egentli skulle skrive..hehe.. jeg har også kjøpt regndress sett i dag :-) må jo ha det nå som vi er ute hele dagen i godværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha syns jeg ser henne bort etter gulvet :D

 

Hvordan regnsett kjøpte du? vi har reflex sitt, men er ikke så fornøyd med den jakka for den er så stiv foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg lo godt i går når hufor etter den for første gang,så jo ut som bambi..men det tok ikke mange minuttene før hu omtrent løp bortover :)

 

jeg kjøpte også reflex sin regndrss,la også merke til at den var litt stiv men tenkte ikke mer over det..så vi får se om de klarer å røre på seg når de får prøvd dem ut..hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer godt å røre seg, men jakken var så dum fremme for det er jo to-tre lag med regntrekk der og da stikker den i tryne hans hele tiden. Men de damene på reflexbutikken her roste den jo opp i skyene og sa at det aldri i verden ville bli noe problem... jaja, den gjør nytten iallefall :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Noahs første regnsett her for et par uker siden når det var tilbud på Helly Hansen på Obs! Har ikke vært i bruk ennå, men han er beredt da ihvertfall!!!

 

De huskene er kjempestas! Noah fikk en slik en av mormoren sin forrige uke og han elsker den!! Det eneste er at han vil ha stor fart!!

innmari greit når jeg henger opp tøy etc. Er nesten umulig å få han ut fra huska igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...