Gå til innhold

idag har jeg tatt opp babytemaet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det gikk verken bra eller dårlig....sa at jeg gjerne vil begynne å prøve på høsten sånn i september eller oktober, men det falt ikke helt i smak akkurat...det positive er at vi krangla ikke og at det selfølgelig kunne være at han skifta mening men det var lite sannsynlig...menmen!jeg kjenner sambo såpass godt nå at jeg veit at det kan være mulig han ombestemmer seg så jeg gir ikke opp håpet!:)hihi

evig opitimist?det er meg det!:) og dette var dagens oppdatering fra meg:)

går det bra her inne??er det noe nytt ang babydebatten hos dere?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at du er optimist! Det trengs når man har sånne menn. Så bra at dere ikke kranglet da, veldig positivt bare det. Kanskje tanken på baby ikke skremmer han så mye lenger. Håper han blir med på å prøve snart!=)

Her er det ikke noe nytt. Har sagt til sambo at jeg har EL på lørdag, så håper han vil hoppe i høyet da;) Har jo litt forhåpninger siden han har gjort det de to siste månedene, men han virker ikke særlig positiv...

Skrevet

nei babyer skremmer han heldigvis ikke men det er bare noen ting han gjerne vil ha på plass først...så han vil ha barn men han vil vente et års tid:)noe jeg syns er forferdelig lenge til ,men samtidig så hadde det vært fint å vente så lenge for da blir jeg ferdig med utdannelsen min:)

men jeg kan godt gå gravid de siste månedene jeg!:)

han sitter ofte å diskuterer barn og fremtid sammen med meg og kan fint si ut av det blå at nei vi kan ikke gjøre sånn eller sånn og vi må gjøre det og det for vi skal jo ha barn og da må det jo bli sånn og sånn!så det er lys i tunnelen!:)hehe

ja jeg håper han peiser på når du har el da!:)du må si ifra åsen det går!

krysser fingrene for deg jeg dreamer!:)

Skrevet

Tusen takk!=) Skal si ifra vettu;) Krysser fingrene for at samboern din blir klar veldig snart!!

Et års tid virker veldig lenge når man har lyst på barn NÅ;-) Men på den andre siden kan du jo tenke hvor rask det siste året har gått. Du er jo heldig som vet hvordan han ligger han:) Men kjipt at han ikke vil prøve NÅ. Når man gleder seg så mye til noe er ett år lang tid. Det kan jo også ta litt tid før det klaffer. Som du sier hadde det jo også vært fint å bli ferdig med utdannelsen først når du ikke har så lang tid av utdannelsen igjen.

Så koselig at dere diskuterer barn og fremtid med på en så hyggelig måte! Da er det lys i tunnelen ja, hehe=) Virker jo som han gleder seg veldig. Håper du får han med snart! Tenk så koselig å være gravid de siste månedene av utdannelsen din=)

Skrevet

hei!jeg fikk ikke muligheten til å svare i går for debatten om baby fortsatte skjønner du:)nå ble vi faktisk enig om at jeg kunne ta opp temaet igjen i vinter og da kunne det hende vi kunne prøve da!:)hihih

men han ville ikke love noe da men jeg veit at i allefall at det blir 100% prøving til neste sommer!:) så det kunne være at jeg var gravid de siste månedene av utdannelsen og det er morro!:)

ja det er som du sier for det kan ta tid å bli gravid men han vil ikke ta noen sjans på det så han vil vente til vi i allefall er over faresonen når det gjelder utdanningen min.

og ja, tiden går veldig fort men samtidig så er det leeenge til vinteren igjen syns jeg.:)hehe

Skrevet

er så godt å lese at det ikke bare er jeg som har dette problemet.. ;) jeg vil bli gravid NÅ, hehe, klarer ikke vente.. Jeg og samboeren min har ikke planlagt noe tid for å begynne å prøve enda, men jeg håper på neste sommer.. det er over et år til og uendelig lenge til.. spesiellt irriterende når hele verden har blitt gravid før meg virker det som... hehe..

hilsen veldig utolmodig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...