Gå til innhold

Farger på vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har bestemt meg for å kjøpe TFK Joggster Twist. Men hvilken farge??? Har veldig lyst på en rød vogn, men vet ikke om det blir jente eller gutt. Er rød en jentefarge? Eller så ser khakifargen, eller sahara fargen bra ut. Er egentlig veldig glad i beige. Syns bare det hadde vært fint med en frisk farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint ha rød vogn selv om det er gutt:-) Har selv TFK, jeg valgte svart pga jeg synes kalesjen er så ruvende at jeg tenkte den så mindre ut med en mørk farge. Men egentlig hadde jeg lyst på rød da:-)

Skrevet

Tenker også litt på om det er farger som falmer fortere enn andre..

Litt utenom tema, men hva slags utstyr har du til vogna di?

Skrevet

Jeg synes rød er knallfint til gutt, og om du har sort stelleveske og pose blir jo vogna litt mer "maskulin" da ;-) Synes TFK egentlig er en veldig guttete vogn jeg, hehe, så gå for rød! Stiiilig! Så kan du jo ha Khaki eller Sahara bag i stedet :-)

Skrevet

Spesielt bagen syntes jeg er knallfin i rød! Finnes ikke finere bagvogn enn jogster twist! Kalosjen er veldig stor på sportsdelen, så den er ikke like fin, så på den ville jeg valgt en nøytral mørk farge som eks svart eller mørke blå!

Skrevet

NB, når jeg tenker meg om så kan det jo være at den digre kalosjen faktisk blir finere i en sprek farge???

Skrevet

Tusen takk for innspill. Skal visst ikke være lett dette her:)Har en blå Simo kombivogn som jeg brukte til jenta mi tidligere. Det er vel derfor jeg kunne tenke meg noe litt sprekere nå tror jeg. Går nok for rød bag og rød vogn, så kan jeg jo gå for helrødt dersom det blir jente, eller supplere med svart veske og pose viss det blir gutt. Hvilke vogner har dere da?

Skrevet

Jeg har en TFK rød twinner twist til min sønn og datter. En fantastisk fin rødfarge og jeg har ikke angret et sekund på fargevalget.

Skrevet

Vi valgte mørkeblå sportsvogn men rød hardbag på vår tfk. Kjempefin rødfarge:) bagvogna skal brukes på vår/sommer så då er det kjekt med en sprek farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...