Gå til innhold

er det bare meg som syns mammabukser er stygt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det kommer litt ann på buksa?

De jeg har prøvd kan du ikke se at er mammabukser om du ikke bretter opp genseren, og jeg pleier å ha genseren nedenfor navelen :o)

Men til sommeren så kan jeg være enig i at det er bedre med noe som ikke bretter seg over magen! Blir nok litt kjoler og skjørt på meg til sommeren tror jeg :o)

Jeg syns mammabukser er kjempefine jeg=) Har fått mange hyggelige kommentarer i forhold til dem...men det kan hende det sier mer om de andre buksene mine enn mammabuksene, hehe. Neida, men det kommer vel sikkert an på hvor man kjøper de også. Syns jeg har valgt hippe og kule bukser jeg;)

enig med Mirabell83, jeg har også fått positive

kommentarer på buksene mine... har 3 stk og føler meg fin i de på like linje som buksene jeg hadde før. har selvfølgelig bare valgt bukser som ser bra ut :)

Annonse

må bare si at de har fått en veldig fin mørkeblå dongeri i halvtynt stretchstoff på Lindex! (iallefall i stavanger) den er stram i modellen (nesten helt trang nederst og), og har orange sømmer. tøffe lommer bakpå og med stoffstykke over magen.. hadde kjøpt den om den ikke hadde vært mammabukse og for å si det sånn! kostet bare 299 eller 399,-. kan anbefales!:-)

Det finnes utrolig mange forferdelige stygge mammabukser, men veldig mange fine oxo.

Har selv kjøpt flere bukser i merket mamalicious og synes de ser ut som helt vanlige bukser. Er kjempe fornøyd med dem, og føler meg fin.

Tror det kommer veldig an på hvor man kjøper buksene. Jeg har en fra H&M som jeg er kjempe fornøyd med ;) Det er en stram dongeribukse, og man ser ikke at det er en mammabukse.(hvis man ikke løfter opp genseren da!) Kjøpt to i merket 2wear. sånn passe fornøyd med de..kanskje litt mer kjedelige, men gode på!

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg søkte litt etter disse buksene.. og ser de ligger på rundt 700 kroner? Hvordan kan man bruke så mye på ett plagg som man bare kan bruke når man er gravid? en pitteliten periode i livet?..

Kanskje bare jeg som er gjerrig, men bruker som oftest ikke mer enn 300 kr på en bukse, og den har jeg i mange år.. :P

Skulle gjerne hatt noen fine mamma-klær (ikke at jeg trenger det enda), men vil liksom ikke legge ut SÅ mye for et par bukser.. Finnes det noen fine, rimelige merker?

Hilsen gjerrig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...