Gå til innhold

Auuuu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Kom bortpå enter. Så ble litt feil ja.

Hjelp. Jeg har vondt i puppene mine. Hade masse spreng igår. Men fikk det bort i natt etter mye om og men... Men når jeg våknet så hade jeg like vont igjen.. Ikke like mye spreng men brystet er hart og vondt på ene siden. =/ Ved 14 - 15 tiden idag sto jeg i duschen helt til varmt vannet tok slutt. Da fikk jeg ut masse melk og det føltes mye bedre. Men nå er det like vondt igjen... Tar bare en time eller 2 så gjør det vont igjen når jeg har fått deet bort.

Trenger hjelp her..

Skrevet

HAdde det sånt i forrige uke, tette melkeganger. Ble bra igjen etter å ha ammet, massert, og pumpet tett og ofte. Står om dette på ammehjelpen.no

Skrevet

Varme omslag og bare ta ut sprengen. Husk kalde omslag etter tømming (når alt er mykt igjen) og noe stramt over bysten. Hvis du fremdeles driver ogslutter?

Eller har du sluttet å slutte?

Skrevet

Du jeg kan åpne chatten for deg i kveld, hvis du trenger det! Men da må vi vente til etter middag ;)

Skrevet

Da skal jeg prøve igjen da. Skriver her senere ikveld og sier hvordan det går. =) Ja jeg slutter fortsatt. Hun trives veldigt godt med og få flaske. Er si mye blidere.

=)

Skrevet

Hehe, det kan jo hende at du har fått slappet av og nå går produksjonen på skinner...

Kan du titte i krydderskuffen mens vi venter og se om du har salvie der?

Skrevet

Så langt virker det som om det går bedre. Ikke vondt akkuratt nå hvertfall.

Og godt er jo det, siden jeg i tilleg er syk. Vondt i halsen, hodet og feber. =/ Ja ja. Går vel over det og. Godt at puppene er bedre hvertfall. =)

Takk for all hjelpen. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...