Gå til innhold

Tror dere på "det kinesiske kartet"???


Trinemor7

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekka ut litt- spurt veninner som allerede har barn. Har stemt på alle... vet ikke helt om jeg skal tro på slike ting jeg, men er jo litt snodig at det stemmr så ofte da? Noen erfaringer?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes jo mange forskjellige, er selv andregangs fødende. Hvis jeg sjekker kartet her på barn i magen stemmer det, men hvis jeg går og sjekker kartet på babyverden stemmer det ikke på første mann. To forskjellige måter og lese det på. Så tror ikke så veldig mye på dette nei. Men likevel litt spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på det, men har stemt hos meg med de tre første. Spennende å se om det klaffer denne gangen:-)

Jeg sjekket forresten min mor. Hun har 9 svangerskap bak seg. Fikk sjekke syv, siden hun var både yngre og eldre enn det kalenderen viser.

3 var riktige og resten feil. Litt artig når man har så mange svangerskap på èn kvinne:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket søsteren min, moren min og mormoren min, tilsammen 11 barn :P Alle stemte ;)

Så i følge det venter jeg en jente :P Vi får se hva som vises på UL=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stemmer ikke for meg, fikk 2 treff og 3 bom på mine små... Stemte ikke for min mor heller, viste ang henne 1 treff og 1 bom. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt spådd på orntli ;) flere ganger. og jeg skal visst få en gutt.. men etter det kartet blir det jente... hmm spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann så sa bim kartet at jeg skulle få gutt, og på babyverden sa de jente.. og jeg fikk gutt...

nå sier kartet at jeg venter gutt både på bim og babyverden

 

 

Nå er det jo litt forskjell på de to kartene....på babyverden så skal du gå utifra hvor gammel du var når babyen ble unfanget

og på bim så er det hvor gammel vi er når barnet er født...

 

så det blir jo spennende å se i uke 17-20 hva jeg venter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir gutt, og det vil stemme med alle kartene også. Men det er fordi jeg tror xy står sterkt hos min mann at jeg tror det blir gutt da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slik at det her, og det på babyverden ikke er like. I mitt tilfelle ble det ene rett og det andre galt med førstemann. Tror ikke på det nei, når de ikke er like....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...