Gå til innhold

7+0 idag og begynner å tro at....

Anbefalte innlegg

dette skal gå bra!!!! Det er nesten som jeg tar det for gitt at det skal gå bra... Hva synes dere? Jeg burde vel ikke juble alt for høyt enda? Har allerede sagt det til ganske mange....

Noen som vet om det er like vanlig å miste i uke 6 som i uke 8 f.eks.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772737-70-idag-og-begynner-%C3%A5-tro-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan desverre ikke gi deg svarene, men vi kan ikke gå rundt å tro vi mister hele tiden. Vi må ta det med ro, som regel ordner naturen opp selv. Jeg kan ikke gå rundt å tenke på at ting skal gå galt, da blir jeg gal. Vi må tro og håpe på at dette går helt fint:-)

Tror det er viktig og holde motet opp og tro, flott hvis du får det til. Tror også psyken spiller stor rolle på hvordan formen forøvrig fortoner seg gjennom svangerskapet.Bekymringer gagner ingen. Nyt denne perioden, skal ikke gjøre det så veldig mange ganger i løpet av livet..:-)

Hallo!

Skulle ønske jeg hadde fasiten på spørsmålet ditt, men det har jeg desverre ikke. På forumet 1. trimester er det en tråd som heter noe sånn som "viktig å vite for oss gravide" den blir holdt oppe på første side. Der var det bl.a statistikk på abortfaren i de forskjellige ukene. Ta en titt der. (Det sto ikke abortfaren, men overlevelsesprosenten, el).

Lykke til!

Klem

Hei Victioria!

Vi har jo termin samme dag vi.

Jeg var på UL sist fredag, og "rykket" 2 dager tilbake.

Deilig å se at hjerte banker:-). Vi så bare 1 foster, det ble satt inn 2 befruktede egg. Vi er spente til neste UL, som er 10.4.

Vi har ikke fortalt det til så mange enda, at jeg er gravid.

Vi gleder oss veldig til å bli flere her i huset!

Jeg skriver det som jeg leste det i et bim blad i dag mens jeg ventet på ul. Der stod det at halvparten av alle aborter skjedde i løpet av uke 7.Jeg har sagt det til nære venninner og slekt....

Det er jo så koselig å si det.

Dette går bra. Tror man føler litt på seg om alt ikke er som det skal være...

Dette går bra!!!

Klem fra

Annonse

Jeg er 8+3 i dag. Det ene sekundet er jeg sikker på at jeg kommer til å miste, det neste sitter jeg å prater om fødselen og hva vi trenger og har lyst å shoppe babyting. Har ikke hatt noe tegn på at det skal gå galt. Var på ul for over to uker siden og da så det fint ut og var fin hjerteaktivitet og sånn. Har ikke hatt antydning til noe blødninger eller noe, så jeg begynner å tro på at det skal gå bra. Men i morgen så kan det hende jeg ligger å griner og tror jeg skal miste igjen. Jeg har sagt det til alle på min vei, jeg. Klarer ikke å holde sånt for meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...