IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 begynner å bli irritabel om dagen merker jeg. Stikker nedentil, gjør vondt i ryggen,nakken og hode. Masse vonde mensmurringer i magen, hoftene gjør vondt og når jeg tisser er det akkurat som han slår meg på blæra. Klødd meg til blods på magen pga strekkmerker og føler jeg bare er i veien om dagen. Jeg prøver jo å leve som før, men orker jo ikke så mye, og ikke har jeg klær til å være sosial med heller. Gidder lissom ikke å kjøpe nye 11 dager før termin heller lissom. Merker kællen går meg på nervene, men er egentlig ikke han som går meg på nervene men den helvetes vente tia!!! Skal til legen til torsdag og da tror jeg at jeg kommer til å legge ut i det vie og det brede hvor intenst jeg ikke makter mer!!! at infeksjonen er kraftigere, og at jeg ikke tåler medisinen min gjør jo ikke akkurat det her noe bedre, kan jo ikke være bra at den blusser opp og at jeg ikke tåler medisinen min! de forbanna bringebær kapslene som jeg har brukt nå i over 2 uker og som kosta 171 spenn virker jo ikke de!! merker ikke noe forskjell. Ikke kommer ungen heller virker det som! Drittungen har grodd fast inni her!! i dag har jeg vaska vinduer og gått laaang tur, men hjelper jo ikke det heller. hadde sex her om dagen og det var mere vondt og ubehagelig enn deilig. Føler jeg bare kan legge meg ned og dø jeg nå, fått så altfor nok! hele dette svangerskapet har vært et rent helvete, og det er jo ikke over ennå heller!!!! forbanna )=(&%#¤&//(%¤#¤#¤%"#¤#%¤#"¤%# måtte bare få det ut................................... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Hehehe! Kunne nesten skrevet dette innlegget selv:)) Noen dager er bare skikkelig bånn altså...for min del har jeg vært drittlei i to-tre uker nå, og det er fremdeles over 4 uker til termin!!! Som du skriver: mensmurringer i magen, klør OVERALT, vondt å puste, vondt å gå, vondt å sitte, får ikke sove, tisser i ett sett, stikker og "stråler" nedentil, hovent og ømt er det oxo nedi der! Ja, det er flott å være gravid til tider!! I tillegg har jeg hovna sånn opp i ansiktet de to siste dagene at det er helt forferdelig! Ser jo ikke ut! Stakkars mannen..han får høre det til tider! Går vel på nåler her..livredd for å si eller gjøre noe galt, for når jeg er i rette lunet kan det smelle skikkelig! Hehe. Har to barn fra før som begge er kommet før tiden da, så jeg krysser fingrene og håper jeg slipper å gå tiden ut! Blir skjønt å bli ferdig nå!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/#findComment-8772721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2007 godt det ikke bare er meg da som virkelig lager et hardt liv for kællen! hihi.. alle dager begynner veldig bra, men når jeg ikke har noe mer å gjøre enn å ligge på sofaen eller sitte her, så føler jeg meg bare helt ubrukelig!!! takke seg til at det er 11 dager igjen! men fy f....for et mareritt!!! kjeder meg dævt ihjæl her jeg prøver å sitte, men kjennes ut som jeg sitter på ungen, så takler jo ikke sitte her i lengden..=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/#findComment-8772790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 26. mars 2007 #4 Del Skrevet 26. mars 2007 signerer på den jeg og! er bare dritt lei og blir kvalm av alt som har med sv og graviditet å gjøre....BLÆHHHHHHHHHHHH..... men heldigvis så er jeg ferdig neste onsdag og, Gud som jeg gleder meg!!!!! vi får bare se om disse 9 dagene går fort da, er så lei at jeg spyr og er kvalm, og har mest lyst å skjære av meg magen og puste normalt....trodde ikke det skulle bli så tungt denne ghangen, men nei da, ille ble det. Har en ting klart for meg ialfall ...., JEG SKAL IKKE HA FLERE BARN!!!!!! DENNE KROPPEN ER MIN RESTEN AV LIVET MITT!!! klem fra meg som er dritt lei! måtte oxo få det ut!!! sorry....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/#findComment-8773295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. mars 2007 #5 Del Skrevet 26. mars 2007 signerer denne jeg også! Trodde ikke man kunne ha vondt eller ubehag så mange steder på en gang! Eller være i så dårlig humør for ingen ting! Stakkar sambo istad, ble skikkelig grinete på han fordi han ikke hadde tid til å stoppe innom apoteket for å kjøpe lakserolje til meg..... for å kanskje få denne ungen ut............! har prøvd alt av kjæring råd, men ingen ting fungerer.... har sinnsykt mens smerter i dag, men skjer vel ikke noe fordet..........! Nå VIL jeg ha han ut.... denne lille gutten min......! Er i grenseland for svangerskaps forgiftning også, og må på kontroll annenhver dag! Nesten så jeg håper at de velger å sette meg igang..... passer bra i morgen.......!!!! Ja ja... litt frustrsjoner her også jenter! Godt det ikke er lenge igjenn til termin nå! Sender dere i alle fall en stor klem jeg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/#findComment-8773608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 27. mars 2007 godt i det er flere i gjengen. har masse menssmerter om dagen, men ingenting skjer jo!! Håper at legene velger å sette meg igang også i og med infekjsonen har blusset opp og jeg ikke tåler medisinene de gir meg. mulig jeg har fått svangerskaps kløe på magen... KLIKKER snart for meg her..!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772495-hvorfor-g%C3%A5r-ikke-tia/#findComment-8780656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå