Gå til innhold

Er eg gravid ?????????????????????????????????? Trenger svar

Anbefalte innlegg

Eg er i min 22 pp, eg er dritt lei av å prøve... Men uansett her er noen detaljer...

Eg hadde EL den 17 mars, og eg kjente EL smertene i magen, og akkurat da den dagen og i dagene rundt hadde me sex, og det rare var at da han spruta i meg, rant ikkje sædcellene ut igjen, dei kom først ut igjen etter eit døgn.... Så det var jo ganske tydelig at dei hadde svømt inn... for dei kan jo ikkje forsvinne...

Eg har hatt serx med mannen min andre gonger rundt og på EL men då har soldatene ikkje forsvunne sånn på den måten og komme tilbake igjen .. om noen forstår kva eg meinar.

Eg har følt meg gravid i fra eg haddes ex og dert skjedde noe.. det føles sånn ut.

Eg har noen sympromer.. eg er tidevis svimmel, det er ikkje mykje eg klarar, trøtt er eg ein del, veldig mykje, eg veit ikkje kor kvalm eg burde vere no, for eg føler meg ikkje kvalm, og når eg tar på livmortappen... er den sånn halvhard mjuk, heilt bakerst der opp ligger den bakoverbøyd, tuppen er hard og når eg trykker på den gjer det himla vooondt (sånn vondt har det alldri vært før) Kva er forskjell på lukket og plugget igjen ?? Rundt er den sånn halvmjuk, og veggen der inne er det mjuykt, tappen er laangt oppe....

Eg er sint og sur, mend et er eg ellers og.... Eg tissar ikkje spesielt mykje, men det føles av og til som noe skal uuuuttt der nede, har ikkje blødd, også verkard et litt, og i går kveld la eg meg med ein metall smak i munne, men eg veit ikkje om det er fordi eg smaker sånn, eller oom.. korleis kjennes den metallsmakeen ut, berre litt dårlig tannpuss/ metallsmak eller ??? Eg verakr der nede, det dunker og verker... SAkal ikkje alle symptomene vere samtidig. Er eg gravid så er eg 3 + 2 i dag. Det stemmer jo medd en metallsmaken om det var det det var da...

Før så kunne eg grave godt rundt livmortappen min, og vevet rundt blødde, når eg i det siste har trykkt inn i tuppen på livmortappen for å finne ut om den var lukket eller plugget igjen, gjorde det bare veldig sånn trykk vondt og eg fekk blod på fingeren.. Sexlysten er heilt vekke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772487-er-eg-gravid-trenger-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke om du er gravid, det er så vanskelig å si. desverre.

eneste du kan gjøre er å ta en test, det er jo 5 dager til ikm, og hvis du tar en med morgenurin i morgen, så kan det hende at den blir pos. da :)

masse lykke til iallefall

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...