Gå til innhold

Sitter paa sidelinja og heier, gliser og gnir meg i henda!...

Anbefalte innlegg

En av de nermeste kompisene til mannen min skal bli pappa i august! Og ikke nok med det, men "fars-instinkt-baselusken" er smittsom, og har allerede invadert enda en kamerat i venneflokken, saa naa gaar de bare rundt, sammen med samboerne sine og dytter i mannen min, og proever aa faa han med! Jeg maa le... Sitter bare og gliser og jatter med jeg, mens de snakker, for han vet jo saa det holder hva jeg syns om saken.

Han er egentlig ganske svak for innflytelser, saa jeg gaar bare og venter paa at han skal gi etter! Er saa glad i vennegjengen vaar akkurat naa!!! hehe...

Fortsetter under...

Åh, skulle ønske det var sånn i vennegjengen vår og. Men sambo er såpass ung at ikke mange han kjenner som er så etablert som oss. Kun en av hans kamerater som har samboer og hun er temmelig verpesjuk. Men han er ikke en sånn kamerat som jeg tror sambo vil bli særlig påvirket av uansett for de er ganske forskjellige.

Da ex'en fikk barn i sommer var vi der på besøk og jeg gikk rundt og holdt på lille tulla i flere timer (mamma'n til jenta var ikke der, ellers hadde jeg nok ikke holdt henne så mye, heh). Jeg hadde håpet sambo ville holde henne eller synes jeg passet med en unge på fanget, men han var helt rar og ville ikke holde. Det samme skjedde da noen vi bodde hos i fjor høst fikk unge. Han sier nå i etterkant at han var redd for å gi meg signaler om at han er klar for barn. Jeg har jo trodd lenge at han ikke likte barn, men det var (heldigvis) sånn at han ikke ville vise for mye entusiasme ovenfor unger for da ville jeg sikkert tolke det dithen at han ville ha barn.... *sukk*

Jeg har spurt han om han ikke har noen han kan prate med dette om, noen som er pappa som er på hans alder. Men den eneste han kommer på er ex'en min og han er for det første litt eldre enn sambo, dessuten kanskje ikke helt den sambo vil snakke med om dette, tihi :)

Nei, jeg trenger nye venner i oppstartsfasen som er gravide eller har små unger. Noe som gjør at sambo ser det positive med å ha unger, ikke bare alt maset og ansvaret som jeg tror han fokuserer mye på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...