skjotta Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 oki, sa jeg har masse uflaks. jeg har bekkenlösning, klemte nerver i rygg, betennelse i den ene muskelen, og muligens noe som her heter "brjosklás" (brusk las?) det involverer at væskeposen mellom to ryggvirvler har revnet... jeg er 6 mnd pa vei, og jobber enda 50% fordi jeg ogsa sliter en bitteliten smule med depressjon. (trenger av og til en grunn til a komme ut av senga) men na begynner folk a si til meg at en naturlig födsel kan fororsake varige skader i bekken/rygg, og at lege/jordmor burde foreslatt keisersnitt for lenge siden. jeg vil helst ha en naturlig födsel (med masse smertestillende og mange leger/sykesöstre/jordmor ttilstede) men har ikke lyst til a slite med disse smertene resten av livet heller...... noen her som vet noe om dette? jeg bor ikke i Norge, men de virker litt mer villig til a utföre keiser her (island) enn i Norge.... jeg föler meg av og til litt fortapt sprakmessig inne pa legekontoret.... jeg har avtale med jordmor pa onsdag, og skal spörre henne da, vil bare lære litt mer först, sa jeg vet mer om hva jeg bör forvente. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8772246-bekkenl%C3%B6sning-las-ryggverk-og-f%C3%B6dsel-keisersnitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå