Gå til innhold

November: flere med store små?


prinsemamman

Anbefalte innlegg

Gullet har passert 8,5 kilo nå..... Han var knappe 3 kilo da han ble født. Jeg føler han spiser kontinuerlig hele tiden. Han har jo vokst enormt. Han er riktignok blitt veldig lang og da.

Men uansett. Han har kun fått morsmelk til nå. Vi har ingen rytme på spisingen for han kan plutselig ville ha mat en gang i timen.

Jeg har selv allergi og derfor har jeg jo lyst vente med denne maten..... Han er nå 4mnd og 3 uker......

Er det andre med så store små som fremdeles kun gir morsmelk??

Han sitter jo følger med på alt vi putter i munnen så han virker klar..... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en stor gutt. Men han spiser faktisk ikke så ofte synes jeg! Men han spiser jo tredje fjerde hver time om natten også.. Veide 8,6 kg og 78,5 cm da han var 4 mnd og 11 dager. Men han var stor da han ble født også, 4290 gr og 55 cm.

Her er det også kun mm. Har bare fått mme hvis jeg har vært vekk. Jeg har bestemt meg for å vente siden han legger fremdeles like godt på seg, da trenger han jo ikke mer. Men spiser jo ofte om natten også, så sånn sett hadde det kanskje vært lurt å begynne med grøt, men men.. Han har fått allergi, så det er også en grunn til at vi venter. Så får se det litt an utover! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor gutt.Han er ikke 4 mnd enda,blir det den 28 og da jeg veide han for noen dager siden var han 8.4 og er vel 71cm lang,men siden du spør om de som bare får morsmelk,skulle jeg vel ikke ha svart her,for jeg har nemlig ikke klart å amme ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi var 7770 g og 65 cm på 4mndskontrollen, får kun mm hun å.. Prøver å vente så lenge som mulig med annen mat, ihvertfall mens hun er fornøyd!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...