Gå til innhold

Oktober: Skal prøve første natt uten mat


Nicita73

Anbefalte innlegg

Gutten min sover til 0430-5 før han våkner, da spretter jeg opp å gir han mat, de siste nettene har han ikke virket spesielt sulten, og ei venninne av meg mente i dag at når han våknet så sent, kunne jeg prøve å gi han litt vann og smokken, så da skal jeg prøve det i natt.

Noen flere som har kuttet nattmat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte vi skulle ta avvenning i påsken vi. Kan være greit at pappan kan bidra litt i den forbindelse, og da er det greit at han ikke skal på jobb dagen etter.... Er veldig spent på åssen det går. Ofte går ting mye enklere enn frykta, og da tenker man ; hvorfor gjorde vi ikke dette før....

Lykke til i natt. Satser på at det går greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt, men her i huset er det bare mamma for alle penga, så om pappa bryr seg blir det nok bare tull hi hi,skal legge ut en tilstandsrapport i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du gjøre er spent på hvodan det går. her er vi fortsatt oppe å pupper en tre -fire ganger om natten. håper det bedrer seg snart nå som vi har begynt med litt grøt og fruktmos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det gikk knirkefritt,han våknet 0445,fikk litt vann og smokken,og sov til pappas vekkeklokke ringte 0645.

Det er bra, han har som regel våknet rundt 0630, hadde ikke den dumme klokka ring,kanskje han hadde sovet enda lengre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da. Merkelig det greiene der, at ting går ofte bedre enn frykta.

Tror faktisk det skal gå bra med snuppa her også. Hun sover bedre og bedere om natta nå etter at hun begynte med grøt på dagen. Så på fredag tenker jeg vi prøver. Bakdelen hos oss er at hun ikke vil ha hverken flaske eller smokk, så vi får satse på rolige stryk på kinnet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun vil verken ha flaske eller smokk, da skjønner jeg at det kanskje kan bli litt verre, men hvem vet, det kan jo gå bra med litt kos. Lykke til, så får du fortelle hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ting går ofte bedre enn planlagt, snuppa mi har ikke villet ta smokk og har måttet bysset til legging. Men så plutselig for to dager siden ble smokken TOPP og hun legger seg som en drøm.... Så lenge det varer :) Hun får og litt mer fast føde på dag, er kjempeglad i middag i 4 tiden men grøt på kvelden er litt kjipt, pupp er best da....

 

Nattavvenning tar nok lenger tid ja, men så lenge det kun er pupp og ikke flaske så skal vi nok holde ut lenge enda, he-he!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at det gikk bra med nattavvennngen nicita 73. morro at noe går lett når det er noe man gruer seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har et lite håp om at snuppa mi finner ut av dette selv. Etter at hun har fått grøt et par ganger om dagen en stund nå, så ser det ut som hun sover bedre og bedre. I natt sov hun faktiskb 10 timer i ett strekk. Det er veldig bra. Kansje dumt av meg å skrive dette her nå, for da skal hun vel ratt ha mat mange ganger til natta.....

Vi får krysse fingra for at dette ordner seg av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vær forsiktig, kan gå troll i ord, jeg skrøt av at jeg ikke hadde vært forkjøla på to år her om dagen, nå er jeg potta tett, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste nettene har ikke vært fullt så bra igjen, men ok.

Kansje jeg glemte å spytte tre ganger over venstre skulder....?

Spørs om ikke vi må trå til med skikkelig avvending her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, du må jo ikke glemme det;) Går vel litt opp og ned,vi får vel enda regne med noen "dårlige" netter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...