Expat Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Nå er krapylet pinnadø syk igjen. Feber og snørr. Og så får hun jo feberkramper på 39,7°C, så vi må medisinere i en voldsom rotasjon av paracet og ibuprofen... I natt fikk hun sobril, og i motsetning til de fleste her på kloden så får hun paradoks reaksjon og blir totalt hyper i seks timer... Skulle danse med bamsen og lese bok klokken to i natt. Heldigvis for meg tok mannen min det første skiftet i natt... Men jeg har vært hjemme da... Og så får jeg det samme som henne, nå... Vil ikke brekke opp ribben min igjen!
**synne** Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 huffda!! Sykdom er noe dritt altså!! Og er jo typisk at de blir elleville på nattestider... Håper dere har mulighet til å hvile litt på skift.. Men mest håper vi jo på at hun blir frisk igjen så fort som muilig!! Sender en stor God bedrings klem til jenta di!!
polarn & pyrene Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Satkkar's da. Håper hun blir frisk igjen snart da. Så får dere passe på å sove på skift eller om hun sover noe. God bedring.
Expat Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Like forbannet syk,... Går opp til førti (og hun tåler ikke mer enn 39,7, da får hun kramper), etter 6 timer på ibux og to(!) på paracet... Plagsomt, spesielt på natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå