Gå til innhold

har dere begynt med grøt nå?

Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale dere å lese min nye tråd med ekspertsvar 1 og 2

Ingen her prøver å få andre til å føle seg som dårlige mødre. Men mange av oss er veldig sår for kritikk som har med vår rolle som mor å gjøre. Du siste anonym verden går videre og det er forskning som viser at det er bedre å vente til barnet er 6mnd. På mange områder vet vi mer nå enn før. Men med din historie om et barn som ikke legger på seg nok ville du nok også fått helsestasjonen sin velsignelse til å begynne med tillegg. Men det er en stor beslutning helsestasjonen er der for oss; søk råd der (ikke bare her) om dere er i tvil om når dere skal begynne. Hver kjenner sitt bar best, men ikke "innsiden".

Velger å være anonym siden alle alikevel vet hvem jeg er.

Fortsetter under...

det er ikke anbafalt med mme heller, men det blir da folk av dem også. nei, synes veldig mye er overdramatisert. det finnes jo en grunn for at bla nestle har laget grøt og pureer fra 4 mnd. hadde det vært farlig så hadde de vel latt vær. hvis vi alltid skal gjøre som "ekspertene" sier, er det mye i denne verden man måtte ha sløyfet.

JA jeg har begynt med grøt til Emre, og til alle mine barn fra de var ca 4 mnd. Emre er 7.5 kg, og trenger nok dette. Han spiser ikke så mye. 3-4 teskjeer hver kveld. Og det tar laaang tid på å venne han på grøt.

Jeg må si at jeg føler meg langt i fra som noen dårlig mor fordi jeg gior grøt nå, rett og slett fordi jeg ser at Emre har det såå bra. Og det er det viktigste for meg.

Jeg mener at dette er en ting mødre selv må få bestemme over sine egne barn!!! Noen blir faktisk anbefalt grøt av HS fra 4 mnd også..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...