Gå til innhold

Må ha ny vogn med to så tette.... Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nå hatt ti vogner på to barn, så har prøvd det meste. Kjøpte først en trehjuling vogn for søsken, den hadde vi bag i til minste. Men, syntes den ble alt for stor, og kom meg ikke på butikken eller noe når jeg var alene med de. Så solgte den, kjøpte en stødig kombivogn med søskensete på, den fungerte mye bedre. Bedre plass til babyen og.

Nå har vi i tillegg en søskentrille hvor man kan legge ned ryggen og kalesje på, kjempe lur, kommer inn i butikker og vanlige dører med den, og den er fin hvis begge skal sove i vogna:-)

vi har teutonia sin og er KjEMPE fornøyd.. kjøpte først en annen men var ikke fornøyd så da kostet jeg på litt mer og fikk en kjempegod vogn:) kjøpte den i sverige og det sparte jeg nok endel på da..

kan si hva som er bra med den...

- bra dempning... barna skal jo ligge godt på trilleturer:)

- god plass til barna.. den har større innermål enn de fleste mens yttermåla er de samme... (kommer inn 80 dører) syns det var veldig viktig når vi valgte vogn.. syns så mange av disse vognene har så dårlig plass til barna.. vi har brukt denne i vinter og det var god plass til to vinterposer i den..:)

- bra plass til varer under vogna:)

- svingbare framhjul.. og det MÅ man ha;)

et minus med vogna er at den er litt stor når den legges sammen men den går inn i bilen våres iallefall.. så jeg syns ikke det gjorde noe.. har den stortsett i garasjen likevell:)

det er en vogn som er verdt å titte på iallefall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...