babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Var på sykehuset i dag for ul, da det i forrige uke ble kjent med at jeg kanskje hadde en tvilling som ville falle i fra...Fikk senere i uken mørk blødning og har ligget på sofene siden onsdag. Var tilbake i dag, for å sjekke om alt var ok. Jeg og den kommende pappaen var sååååååå spent etter 2 timers venting....Vi fikk se et BANKENDE HJERTE, og det var bare en der inne. Alt som ikke skulle være der var borte, så nå er vi så glad. Begynte å gråte da vi kom inni bilen, for da var det bare gledestårer og klumpen av angsten som måtte ut. Herlig med slike dager. Han var jo i utgangspunktet forsinket på jobb, så jeg kjørte han og da han hadde gått ett stykke ropte jeg: Ikke alle dager er like. Han smilte i det vakkre vårværet med sola rundt seg, og livet er bare herlig. Jippppppiiiiiiiiii. klem fra
*Belle* Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Så bra! Godt å høre! Er både oppturer og nedturer her inne. Jeg er et ordentlig følelsesmenneske og lar meg lett rive med. Kanskje litt ekstra nå som hormonene herjer ;o) Jeg smiler i alle fall med deg nå! Har en fortsatt fin dag og nyt de gode nyhetene og det fine været )
tre+en=4?? Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jaaaaaa...!!! HERLIG! :-))) For en knallbra nyhet! stoor gla klem fra meg til deg Babykos! :-)
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk jente. Det varmer i hjerte mitt når dere skriver så fine ord til meg. Det er så godt å få slike tilbakemeldinger. Jeg begynte nesen å grine igjen av glede, jeg er så følsom for tida. Men det er heldigvis et godt tegn. Lykke til dere og jenter masse masse. Klem fra babykos71
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 godt å høre at alt var fint:) Lykket il videre!!
Lykkespiren :-)) Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Utrolig bra!! Blir veldig glad å høre at det går bra. Jeg gleder meg også til å få bekreftelse....
Ser@fin@ Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Så flott da. Godt sagt, Ikke alle dager er like.!! Lykke til med fortsettelsen.
maritmora Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Kjære babykos 71. Har vært inne her flere ganger i dag for å se om det har vært noe nytt fra deg. Nå ble jeg skikkelig glad. Så herlig å få se et bankende hjerte da! Skal du fortsatt ta det med ro, eller er alt som normalt nå? Lykke til videre, vænnen=) Klem
Rosalie Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Så bra at alt sto bra til med lille spiren din. Må være noe helt spesielt å se/høre hjerte banke. Håper alt går bra videre :-)
Berglijott๑۩۞۩๑ Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Å for en gladnyhet! Kos deg og slapp av med spiren din. Klem
bomper`n Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 så godt og høre;) jeg har tenkt på deg,og hvordan det gikk i dag!!! kjempeglad på deres veiene!!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Så godt å lese dette etter å ha fått så gode beskjeder selv i dag!! Nå må vi nyte dagene, og ikke være så redde lenger..) Kjempe glad på dine veier!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå