Cesto77 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei. Så utrolig deilig med sånne sider på nettet... Jeg holder på å gå rundt meg selv, og det er deilig å se at mange de samme tingene skjer rundt om, føler meg ikke så gal da ;-) Noen av dere som fikk symptomer tidlig? Jeg har lest på nettet at kvalme kan komme etter 2 uker. Jeg har vært kvalm siden 3 dager etter eggl. I dag ble jeg sykemeldt fra jobb pga kvalme og mulig graviditet (Kan ikke være i jobb hos oss om du er gravid) Skal teste onsdag (IKM da) men har allerede testet to ganger. Første var det en svak blå strek, den andre var helt hvit. Ble kjempe skuffet.. Har kjempet for å få barn lenge, og lykken hadde vært stor om det endelig slo til... De to neste dagene blir de lengste noen gang tror jeg ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Ja jeg var også kvalm så få dager etter el,og det viste seg at jeg var gravid:-) Så det kan faktisk være at du er det.. Gikk dessverre galt med meg denne gangen,derfor er jeg her nå. Men klare til å begynne på igjen i slutten av uka;-) Masse lykke til fra meg!!!!
Klikk Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Oi, så spennende! Får håpe du har en liten spire der inne! Jeg ble også kvalm tidlig sist. Ca 1 uke før IKM visste jeg at jeg var gravid. Var kjempekvalm. Hadde vært småkvalm i ien uke før det. Lykke til da!
Cesto77 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Tusen takk for svar Rosa og Rugeren :-) I morgen er det d dagen og jeg går litt rundt meg selv... Er veldig sliten om dagen og har fått litt ømmere bryster enn vanlig, men alle disse symptomene kan jo være psykisk så... Vel i morgen er det store sjanser for at vi vet mer. Lykke til til dere også!
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Testet du med samme type test begge gangene eller ?? Er kjempe slitsomt å vente på ikm.. er litt over en uke til jeg har ikm
Cesto77 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 Ja, jeg testet med digital test begge gangene.. Dagene går utrolig tregt når du venter, min dypeste sympati med deg som har en uke igjen... Jeg er nå blitt også sykemeldt pga kvalme og mulig graviditet (Får ikke jobbe på vår arbeidsplass om du er gravid...) dagene går ikke akkurat fortere da ;-) Jeg både gleder meg og gruer meg til i morgen... Nesten sånn at jeg ikke tør å ta testen ;-) Det er første gang siden vi begynte å prøve at jeg har vært så dårlig, men forsøker å si til meg selv at det kan være psykisk, horomonelt av andre grunner eller virus... Slitsom prosess dette.. Har dere prøvd lenge? Er du dårlig?
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 ja det er kjempe slitsomt... hehe Det kan jo ha noe med at urinen var mer konsentrert den ene dagen enn den andre da Vi har prøvd 21 mnd tilsammen med de 2 gangene jeg har vært gravid, men det er 16 aktive pp.. Jeg er ikke dårlig.. eller er litt sånn små kvalm, men det kan også komme av at det går omganssyke p åskolen jeg jobber
Cesto77 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2007 Ja, kvalme kan jo være flere ting.. Argumenterer for og imot hele tiden jeg nå... Er du lærer?
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Nei jeg er elev assistent p åtilrettelagt avd på vgs skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå