Gå til innhold

Magen er blitt mindre =(

Anbefalte innlegg

Jeg som hadde fått den store fine magen =)..Men den varte ikke lenge,har hatt ekstremt mye kvalme og oppkast og har gått ned 7kg,og det vises godt både på magen,ansiktet mitt og ellers på kroppen! Var hos lege i dag,og fikk noe for kvalmen,håper det blir å hjelpe slik at jeg kan få til og spise og drikke mer :) Skall tilbake neste uke,hvis vekta fortsetter å gå ned og jeg ikke klarer å drikke mer,blir det innleggelse på sykhuset for å få intavnøst!! Noen som har opplevd det samme? (vekt tap?)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8770626-magen-er-blitt-mindre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ekstremt kvalm og gikk ned 11,5 kilo på to og en halv uke. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg hadde det likt forrige gang. Jeg spiste mat og godis, men bare spydde. Legen sa at det ikke var så viktig hva jeg spiste, bare jeg fikk i meg nok. Så lenge jeg klarte å drikke mye, kunne jeg slippe sykehuset. Det gikk akkurrat begge gangene!!! Må jo være grusomt å være på sykehus på tomannsrom når man spyr hele tiden og har diarè! Jeg fikk Postrafen reisesyketabletter av legen, og de hjalp litt. Det var godt, men det er en utfordring å holde påå dem lene nok(ikke spy før virkningen kommer). Hos meg er kvalmen nesten borte nå. brekker meg et par ganger om dagen, men har ikke kastet opp på nesten to uker! Herlig. Jeg er i uke 16+5. Har nå kommet meg betraktelig opp i vekt igjen. Veier nå en kilo mer enn da jeg ble gravid.

Lykke til med deg! Jeg føler med deg. Det er tøfft mens det står på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...