Gå til innhold

hvor mye spiser barna deres nå?


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Ask er 3 mnd i dag (jippiee), og har den siste tiden spist 5 ganger i løpet av et døgn.. får 4 ganger 165ml og 200ml før han legger seg.

men nå de siste dagene kan det godt gå 5 timer før han blir sulten, så jeg har bare begynt å mate han fast kl 10, 14, 18, og 21, før han legger seg og sover til ca 4 og spiser igjen.. er redd at han skal snu døgnet hvis han har for lange pauser mellom måltidene på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med 3 mnd dagen! :-)

 

Hanna spiser mellom 700 - 860 ml i døgnet (altså inkl. 1 nattmåltid)

 

Les innlegget mitt ang. hull i flaskesmokken! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan spiser 200 ml til alle måltider..han våkner kl 08.00 om morgenen og får da frokost så går det mellom 3-4 timer mellom hvert måltid.. han legger seg for kvelden rundt 22. og våkner ikke før kl 8 om morgenen:) jonathan ble 3 mnd på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du det med at jeg "svarte" 5-6 ganger? :P pinlig, hehe.. menneh.. its not my fault.. ever :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning spiser fra 120-150 ml ca hver 3-4 time... De siste nettene har han spist kun 1-2 ganger pr natt :))

Han blir 3 mnd på onsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie spiser mellom 135-165 ml 5 ganger i døgnet... hun sover hele natta uten mat:) hun er 3 mnd og 3 uker i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv 5, halv 7, halv 9, littegrann før vi skal ut og trille, bare for å "fylle opp" - så er vi ute noen timer. Trenger ikke mat mens han ligger i vogna. Spiser igjen mellom tre og fire, så halv 6 og så fra halv syv ligger han ved puppen til han skal legges. Spiser, sover, "spiser" (bruker meg mer som smukk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser 165ml 5 ganger i døgnet. Har spist den mengden i over en måned nå. Har prøvd å øke mengden ett par ganger,men da kommer det bare opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...