Gå til innhold

Noen som har fått noe kvalme lindrende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått noen kvalmestillende som heter Afipran. Har gått på de i noen uker og de har ikke hjulpet meg. Er kvalm og spyr flere ganger for dagen.. Ble veldig skuffet da de ikke hadde noen effekt, var så innstilt på å få det litt bedre. Er 14 uker og er fortsatt dårlig.

Ok,jeg fikk samme tablettene hos min lege i dag! (Afipran).Har bare tatt en tablett,å kunne virke som den hadde en liten effekt,fikk spist litt i vertfall.Men på Apoteket ville di ikke anbefale å bruke diss noe lenge siden jeg er kommen i uke 16,jeg stoler på legen og bruker dem en stund. Er også fryktelig plaget med kvalme og oppkast,har gådd ned i vekt og spiser og drikker lite!

jeg har ikke fått noe for kvalme, er 14+6 på vei nå og er ennå litt småkvalm til tider.

Men har fått noen gode tips:

Ristet brød med syltetøy: funker som bare det.

Salt kjeks på sengen, er litt oppskryt. Men det er vel bare å finne det rette som passer deg :)

Appelsinsaft uten sukker, hjalp meg merkelig nok. Kunne ikke være uten det.

Legen min ville ikke gi meg noe som hjalp mot kvalmen, så jeg fant heldigvis trøst i min fars kjæreste som gikk igjennom begge sine svangerskap med 9 måneders kvalme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...