Gå til innhold

Et forsiktig jippi


Gjest

Anbefalte innlegg

etter sist ukes banning og kjefting på legen for at jeg ikke fikk Reductil, så har jeg klart å gå ned 1,5kg siden sist mandag. Og det til og med helge kos, og føler mye bedre med denne "dieten" en da jeg tidligere i vinter prøvde noka kuren, er nok den naturlige vekt nedgangen som er best for meg. føler meg kjapp og frisk.

Klapper meg selv litt på skuldra og sier flinke jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, kjempeflink er du. Har du bare spist "vanlig" mat, eller er det en spesiell diett du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist helt vanlig mat, spiser en god frokost, gomorgen youghurt og to knekkebrød, til lunsj har jeg kjøpr salat 8er så sløv med matpakka), middag det samme som resten av familien, bare litt mindre porsjon, og på kvelden som er min værste fiende har jeg spist grønnt i stede godis. Har suget vært fort stort så har jeg fått "lov" til å ta en rute sjokolade. Ellers så har jeg begynnt å ta en annet transport middel, tar T-banen, da må jeg gå et kvarter til å fra, og det har hjulpet til nå.

I går kom det sykkel til meg, og den skal bruke til skolen når det blir liiiiitt varmere.

Ellers takk for oppmuntringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...