Gå til innhold

UKE 13


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Denne uka skal jeg bytte trillerunde, og prøve å overvinne den "hundeskrekken" jeg har hatt de siste dagene.

 

Alle som befinner seg i Midt-Norge og nedover har INGEN unnskyldning for å ikke komme seg ut - det skal være strålende vær de to neste dagene, har jeg fått med meg.

 

Nå skal jeg ut i sola, ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forundringsautomaten, går det bra med deg, forresten? Vet du har hatt en "nedtur" i trimminga, og du har ikke skrevet så mange innlegg i det siste...(og det snakker jeg om, er ikke det spor bedre selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :o)

 

Jeg har trent aerolates på mandag, og tatt trapp og øvelser i går :o) Vi har vært noen snarturer ute også, det har blitt litt bilkjøring på oss så vi har ikke hatt tid til å trille noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært i London noen dager og gått og gått og GÅTT...

Hadde sååå vondt i bena til slutt :)

 

Men nå er det 5 uker til jeg skal til tyrkia så nå er det på tide å sette inn en skikkelig innsats for å få bort "gravide magen" og kanskje kanskje komme meg inn i bikinien :)

 

og som du sa så er det jo knall vær fortsatt så INGEN unnsklyldning til ikke å gå masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten hoppetussa hvordan går det med "hundeskrekken"?? har du sett noe mer til hunden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott jenter.Stå på!

Her går jeg turer hver dag.Høydepunktet på dagen.Har også forsøkt meg på øvelser hjemme,men i etterkant fått så sterke smerter i bekkener,at jeg har vært urolig får å få tilbake litt av bekkenløsningen slik jeg gjorde etter forrige fødsel.Så jeg tar det litt rolig.Men ut på tur,det må jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, her er jeg. :-)

 

Hoppetussa: Jeg har kommentert det mulige hundeangrepet under forrige ukes tråd.

 

Jeg har vært lite her i det siste, derfor vet jeg ikke hvor flinke dere har vært heller. Derfor kan jeg ikke kommentere så mye... Jeg synes det virker som at mange er flinke til å stå på, i hvert fall. Flinkere enn jeg har vært i det siste.

 

Jogga 8 km med bare bakker i går. Formen var grei, og jeg kjente nesten ingenting i kneet. (Tar det med ro, da). Men jeg kjenner fremdeles litt i symfysen, og det liker jeg ikke i det hele tatt. Har vært for dårlig til å ta situps i det siste. Jeg tror at det har med for dårlige magemuskler å gjøre, men er ikke helt sikker. Det er bare når jeg jogger eller går med veldig raske, lange skritt at jeg kjenner det. Det er ikke direkte vondt, men det er en slags kriblende følelse. Kjente det etter joggeturen i går kveld, og kjente det ganske godt da jeg våkna i morges. Kjenner det litt enda, men ikke så mye. Jeg lurer på om det rett og slett er en slangs stølhet, likedan som man kan bli støl i muskler andre steder når man trener? Det blir bedre og bedre, i hvert fall, selv om jeg synes det bedrer seg litt for sakte.

 

 

Håper det blir litt skigåing i påska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra damer :o) Vi er flinke!

 

I går var det trapp+øvelser, i dag en ny runde aerolates :o) Lurer på om jeg må ta en runde aerolates i morra og, det er litt morsommere enn å løpe i trappa.. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du sikkert lagt bak deg mange kilometer i handlegatene i London - bra jobba! Hadde du med deg jenta di, eller var det mammatur?

 

Blir litt misunnelig når jeg hører om overståtte og planlagte reiser ja!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tør ikke gå den runden mer jeg, så jeg har ikke sett hunden. Egentlig greit, for nå er jeg "dytta" ut i skogsløypa igjen(løypa er planert og grei å trille på). Jeg er fortsatt litt engstelig for å gå ut jeg, pysete som jeg er, men triller nå et par ganger om dagen.

 

Forøvrig tror jeg at jeg har funnet ut hvem som eier hunden, for jeg snakket med en bekjent om dette.Dama bor like i nærheten, og vet at eierne faktisk pleier å slippe ut hunden, som forøvrig er omplasseringshund og litt nervøs. Det passet i hvert fall bra på beskrivelsen av hunden jeg hadde på meg. I sinne ringte jeg inn til lokalavisa og "sladra", og de skreiv noen ord om det som notis. Så jeg håper vedkommende eiere har skjønt at det er de det gjaldt, og konsekvensene det kunne ha fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har du vært plaget med bekkenløsning under svangerskapet, kanskje? Man har jo disse "indre" stabiliseringsmusklene også, som du sikkert veit. Kan det være en ide å trene dem?

 

8 km jogging er jo knalltøft i bakker, ikke rart du kjenner det i kroppen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange runder i trappa tar du, Luni? Springer du med sko, eller går det greit uten, med tanke på å skli?

 

Så flink du er!!! Ellers har vel litt av snøen forsvunnet i Sigdal også? Det er ikke mye igjen her i Modum i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så rart; har ikke hatt bekkenløsning. Men jeg har så vidt kjent det litt den samme plassen, ja.

Kniper hver kveld, så jeg tror ikke det skal være det.... men det er ikke sikkert jeg finner de rette musklene. Jeg får nok bare la kroppen jobbe, og ta tida til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello :o)

 

Jeg springer barbent, det er det beste i glatte trapper..

Jeg tar 10x i vanlig tempo, 10x i løpetempo og 10x 2 trinn i slengen. Altså 30 runder, og jeg tar en liten drikkepause mellom hvert tempo. For halvannen uke sida ble jeg dritsliten, men nå går det masse bedre :o) Så jeg merker at formkurven er stigende, og selv om jeg ikke har blitt mye mindre i cm eller på vekta så er jeg blitt mye fastere i fisken - og det er jo ikke å forakte.. ;o) Jeg leste forresten i KK Kropp at muskler veier 20% mer enn fett, så man kan trene bort 20% av fettet uten at det syns på vekta.. Det er helt utrolig, og gjør så jeg ikke mister motivasjonen selv om vekta ikke raser nedover :o)

 

Jeg har tatt aerolates to ganger denne uka, og etter noen uker med trappevandring så er det kjempemoro og DEILIG ned annen trening - så jeg tar sats på å fortsette med det :o)

 

Jeg føler meg flink selv og, for jeg trener hver dag nå. Jeg var fryktelig sliten i kroppen lørdag som var, da tok jeg en hviledag og da var jeg så lett og fin i kroppen dagen etter igjen :o)

Det har blitt masse bedre her, nå som sola har fått tatt litt så er alle vannhullene i veien begynt å smelte bort. Det danner seg jo krater i isen etter bilene som fyller seg med masse vann, det ser ut som grunne vannpytter men er du så uheldig å få tråkket ut i en av dem så står du i vann til halvveis på leggen.. Men nå er så og si alle veier bare, det er noen sideveier som det fortsatt er masse is og vann på ennå. Men nå forsvinner de også i rasende fart hvis dette været fortsetter :o)

Jeg gleder meg til skogsstien rett ved huset mitt er bart, da tenkte jeg å komme meg ut med staver og småp joggeturer på kvelden. Det hadde vært deilig å fått 20 minutter for seg selv ute i friluft :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...