Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv graviditetstest mandag og tirsdag. Onsdag begynte jeg å blø. (Hadde IKM dag 30 og dette var dag 35). Jeg tenkte at det var en tidlig abort, men kan det ha vært en sen mens selv om jeg testet positivt to ganger? Blødningene var mindre og mer tyntflytende enn både mens og abort. (Jeg trodde egentlig at det kunne være "ufarlige" blødninger mens jeg fremdeles var gravid, men nå er GT negativ).

Håper noen som har vært gjennom dette kan fortelle om noen erfaringer. Trenger veldig noen svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8769482-sa-eller-mensturasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Med en abort bak seg, blir tanken på en ny ganske dramatisk. Da er det lettere å leve med en sen mens.

Jeg glemte å spørre: Er det vanlig med utskraping etter så tidlig abort? Jeg går med følelsen av at ting ikke er ute. (Jeg spotter litt nå feks)

For nesten 1 år siden testa jeg en dag og fikk svakt positivt på testen..morgenen etter fikk jeg en blødning....testa noen timer etter d å da var testen degativ??denne blødningen varte ca 4-5 dager som en mensenblødning og mensen har vært reglemessig etter dette.

kunne ikke den første testen vist feil..??At jeg ikke var gravid?jeg tror det var mensen jeg.var til legen og hun undersøkte meg og fant ikke tegn på SA...hvorfor viser disse testene feil da.

Så du trenger ikke ha vært gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...