Gå til innhold

Har dere tatt posen ut av vognene nå?


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor varmt det skal være før man kan ta ut psoen i vognen..skal ha dyne og evt teppe i vognen....

 

Når bytter man til sportsdelen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har tatt ut posen, bruker dyne og teppe. har på jakke og bukse...men blir det kaldt igjen bruker jeg posen..bruker sportsdelen til sommeren tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt ut voksiposen. Hun sover på skinn, med dyne (og evt. teppe) over seg. God og varm!:) Bruker vel bagen så lenge den passer henne, tenker jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender han sover i voksi, men da kun i body og strømpebukse...og lue,votter og ullsokker da...

 

På tur har vi lammeskinn og dyne.

Har ikke mye klær da heller, han blir gasnske varm.

Bruker stort sett et sett han har med bukse/jakke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta ut posen idag... Har vært 17grader her idag,og han var helt svett etter å ha sovet nesten en time i vognen... Stakkar... Tenkte meg ikke helt om da jeg la han oppi...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tatt ut posen vi oxo... hun ligger på lammeskinn og har dyne og et teppe over seg... og body, strømpebukse, og bukse og genser og hun er god og varm når jeg tar hun opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært 8 pluss i flere dager. Har tatt ut voksien da, bruker et pledd og dyne. Har lammeskinnet under henne. Snuppa har da på seg fleecejakke, votter, lester og bukse + hjelmlue.

Regner med at bagen holder en god stund enda, spesielt når vi har tatt ut voksien, som tok mye plass. Blir vel sportsvogn til sommeren, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har ungene sovende på skinn, blir ikke det veldig varmt ?

Lillemann har skinnpose hvor jeg kan ta av overdelen slik at han kan ligge på underdelen med dyne over seg - men han er jo helt svett under (altså på ryggen, den siden som vender mot skinnposen)

I dag har jeg vært på tur (med posen) og tok av ham overdelen og bre lot den ligge løst oppå ham siden han ble så varm - men likvel var han glovarm på ryggen.

Han hadde body og tynn stillongs i ull og en hel dress (bomull) utenpå.

Jeg trodde ull og dette skinnet skulle regulere varmen... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fortsatt lammeskinnsposen i vogna, kler heller på henne mindre: strømpebukse, body, liten jakke og bomullslue. bor i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...hva slags jakke, mamsen ?

Mulig jeg tar for mye å ham, synes det virker litt lite med bare strømpebukse og body liksom (var kaldt oppe ved Sognsvann i dag, gikk en deilig tur) og så må man jo ha noe mer når barnet skal opp og ammes, har du med en dress som du tar på ham da ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært så varmt her i Bergen at jeg planlegger å ta ut posen i morgen om været holder seg slik... Da blir det dyne og lammeskinn i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...