Gå til innhold

Holde det hemmelig for venner? Og deres reaksjon?


glederseg28

Anbefalte innlegg

Fikk vite at jeg var gravid på fredag, og er veldig glad. Er 5+5, og har bare fortalt det til foreldrene mine, og en venninne som alt har et lite barn. Ellers har samboeren min lyst til at vi skal vente til jeg er 3 mnd på vei. Men i helgen var jeg sammen venninnene mine, og det føltes så feil å holde det skjult for dem, og å lyve om hvorfor jeg ikke drakk. Og dessuten snakket de så mye om at det var deilig at ingen av oss hadde barn, og alle planene vi skulle gjennomføre til neste år. Og jo mer de snakker negativt om alt som har med barn å gjøre, jo mer lei meg blir jeg jo. Og nå gruer jeg meg nesten til å fortelle dem det, selv om jeg vet de blir glade på mine vegne, og det bare er jeg som er overfølsom for tida. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!! hadde de visst du var gravid, hadde de nok ikke sagt det de sa... jeg har fortalt det til mine gode venner!! er 8+3 og synes de har rett til å vite hvorfor jeg oppfører meg som jeg gjøre osv.. dessuten, OM det skulle gå galt, så det bedre å ha noen venner som vet hva du har opplevd, liksom!

men det er klart, du bestemmer selv!

jeg for min del aner ikke hvordan jeg skal få sagt det til mamma!!

hun føler seg nok altfor ung til å bli bestemor, dessuten så ser det ut til at jeg blir alenemor... men til syvende og sist vet jeg at hun kommer til å stille opp..

du får finne ut hva som passer best for deg!! man jeg hadde nok sagt det, om ikke til alle så iallefall til noen =)

 

lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...