Gå til innhold

Juni: Oy, nå har det skjedd mye på et par dager..


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Til morgenen i dag våknet jeg av at han ropte "Mammam Mammam Mammam" Hihi, det var første gang :) Såå koselig! Har tidligere sakt "mmmmaaaa" når han vil til meg, nå nå var det altså mer tydlig "Mammam" :)

 

Mathias har ålet seg i høyt tempo lenge, men i dag har han kommet seg opp på alle fire og stabbrer bortover hehe, så herlig å se på da :) Begynner å få teken på det også nå.

Ja der mista jeg min meget effektive støvsamler hehe

 

I går begynte han å sette seg opp midt på gulvet også. Har satt seg opp selv lenge, men da ved å dra seg opp i bordbena e.l.

 

I går kom også gårefleksen og han eeelsker at vi holder han i hendene så han kan gå :)

 

Så ja, det har vært et par begivenhetsrike dager :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis:) da tenker jeg det er full fart:) jeg har til gode å høre Mathias si mamma...venter og venter og venter og venter!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mye nytt! Så artig! Her har lillegutt begynt å slippe seg fra bordet og over til sofaen, går såvidt langs bordkanten og viser hvor stor han er, det er siste nytt herfra :-) De er så utrooolig søte nå synes jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara står ved hjelp. Hun synes det er kjempe moro. Står hun på fanget skal hun bare hoppe. Fy f.... så tung hun er. Jeg er sikker på jeg har fått ett eller annet dritt i den ene skuldra. Gjør drit vondt å holde henne.Men si noe annet en blablabla det gjør hun ikke. Det høres ut som hun sier pappa.men det går mer som sånn her babbabababbabba.Så jeg vet ikke helt om det er pappa hun sier. Håper egentlig hun sier mamma først men det får vi se den tid den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...