Gå til innhold

Beste venninnen min har fått baby!!!!!!!!!!!!!!!! :)

**Mamma**

Anbefalte innlegg

Blir jo helt på gråten.. He he..

Fikk melding i går at nå var det i gang.. Hadde på tlf i hele natt sånn tilfelle.. Og i dag tidlig kom meldingen, en liten prinsesse var født.. :)

Alt hadde gått bra og de var i fin form. :)

Er så glad på dems vegne.. :)

Sitter og venter på mms bilde nå.

Tenk at det er over 8 mnd siden jeg lå og sendte ut sånne meldinger. :)

Tiden har gått fort, tenk på alt de har lært på disse 8 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt utrolig! Jeg holdt et nyfødt barn for en måned siden, og jeg hadde allerede glemt hvor små de er som nyfødte, og hvor uvant det er at de ikke klarer å holde hodet oppe selv...

Gratulerer så mye til venninna di! Når de blir større blir de flotte leikekamerater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og venter på at venninna mi skal få sin nr 4, gleder meg skikkelig. Vi skal være faddere for nurket, så det blir litt ekstra da synes jeg. Stesøsteren min venter også julibarn, gleder meg skikkelig til det og:-)

Tida går så alt for fort, hjelp! Plutselig er vi jo bestemødre hvis det fortsetter i denne farta...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til og se og holde. :) Blir nok uvannt.. Kan nesten ikke huske at S har vært så liten. Fikk mms i ste.. Så utrolig søt da.. :)

Uff håper det blir en stund til vi blir bestemødere da.. he he..

Da sitter vi på bestemordebatten og prater om at det føltes som det var i går at vi var på Juli klubben og skravlet om våres små... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...