*BLÅFUGL* Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 er nå i gang :-)) Her i heimen er vi nå midt oppe i "den store dugnaden" for å skaffe oss den aller beste julegaven i år..... Blåfuglmannen er veldig forkjølet og syk , stakkar, men er i besittelse av stor dugnadsånd, så han stiller heldigvis opp likevel :-)) Så rart- er alltid så full av optimisme på denne tiden i syklus- lurer på om det er følelsen av å kunne "gjøre noe" for dette babyprosjektet vårt, eller om det er alle endorfinene som settes i sving..... Uansett- humøret er bra, været strålende, og jeg ser lyst på livet :-)) Skal nyte denne dagen ! Ønsker alle dere andre som er i prosjektets "jobbefase" masse lykke til- kanskje vi får en flott julepresang i år !! Klem fra
nungo Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Åh så flott Blåfugl - dere fortjener virkelig en fin julepresang i år! Ja, EL tiden er også for meg en deilig tid på mange måter - jeg tror kanskje også det skjer noe med kroppen i den perioden; du vet, alle muligheter er fortsatt åpne osv. Ønsker dere lykke til og nyt de gode dagene før du må pine deg gjennom den lange ventetiden på IKM.
skifer Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Her og Blåfugl:) Det jobbes med prosjekt Julebaby,EL tiden er utvilsomt den beste tiden i syklusen,håp blir tent på nytt og masse kos.. Enda vi nå er litt i usikkerhet siden vi enda ikke har fått svar på prøvene,så kjører vi på.. Jakten på den aller fineste Julegaven er i full gang:) Masse lykke til,vi kan teste positivt sammen om et par uker vi vettu;) Klem
evigoptimist Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Lykke, lykke til - alle sammen!! XXXXXXXXXXXXXXX julebaby til alle iårXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå