Gå til innhold

Sydenferie


Jordbær1975

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

håper det!! Jeg har termin 5 november, og skal til syden i beg av august... ;) men er ikke sikker, tenkte å sjekke det opp selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 25. oktober, planen er å reise til syden 28. juli.. Håper det går i orden, må vel ta det opp med legen når det nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok heilt greitt, så lenge ein er pinleg nøye med hygiene og passar veldig godt på kva ein puttar i munnen.

 

Sjølv har eg planar om ein tur til Tyrkia i juni, når eg er ca 20 veker på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vér obs på at du ikkje bør reise nokon stad der du treng vaksine (dersom du ikkje er vaksinert frå før), den generelle regelen er at ein vaksinerer ikkje gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt fint, men som sagt tidligere vær obs på hygiene. og ikke spis salat og kjøtt på restauranter og ikke ha drikk spring vann og ha isbiter i brusen. Det er jo sånne ting man skal passe på ellers og, men hvertfall nå når du er gravid:-)

Skal selv til tyrkia i mai og er da 13 uker på vei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg skal til Tenerife nå i påska, og prata litt med legen min om det i dag. Han hadde ingenting annet å si enn at jeg skulle passe på å være veldig, veldig nøye med hygienen! Ikke spise kjøtt som ikke er ordentlig stekt, ikke spise frukt og grønt som du ikke får vasket/rensket selv (med flaskevann) og lignende. Dra til syden og kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...