Gå til innhold

mange oktobere igjen her inne egentli?


prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du flytter over når du er 12+1

jeg flytter over på onsdag sjøl:o)så ikke lenge igjen her inne nå..satt bare å kikka over innlegga her,og oppdaga plutselig hvor mange november og desemberfolk som har kommet inn:o)som sitter der og snakker om d sama som vi gorde for flere uker siden..litt rart å tenke på bare:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir her en liten stund jeg også, helt til neste fredag i allefall, da er jeg 12+1. Har termin 20. oktober og er 10+4 i dag....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å være gledesdreper,em tror ikke man flytter over før 13+1. Jeg har termin ca.8 oktober, så jeg flytter idag. Men kommer nok til å være innom her,virker som de fleste i 2 trimester er langt over uke 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det som står øverst på siden går man over i 2. trimester når man er 12 + 1. Eller har jeg misforstått det som står der fullstendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...der tok jeg feil...flytter på 12+1, blir litt forvirret av alle disse ukene og dagene..blir plutselig litt usikker på hvilken uke man er i...12+1 blir jo uke 13..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også :-) termin 28.10, så blir 2,5 uker til herinne.

 

Begynt å kjøpe litt babyutstyr. Noe kjøper vi brukt da det blir kjempedyrt om vi skal ha alt nytt. Fått tak i Quinny Freestyle 3XL 2006 modell m bag og sportsdel til 3500kr. Syns det er en kjempedeal :-)'

 

Syns det er så morsomt å sitte å surfe etter alt vi skal ha. Masse fint å velge mellom.

Det er kanskje tidlig syns noen, er bare 9+3 idag, men når vi trenger alt av utsyr,så får vi ta det over 6 mnd slik at vi får fordelt utgiftene. har jo ikke lyst til å bruke så mye av skattepenger og feriepenger på bare barneutstyr. Litt lyst på ferie også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har og en quinny 3xl comfort...veldig fornøyd med den vogna,så eneste jeg blir å kjøpe denne gang,er bag til denne og bilstolen som passer til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nå noen ennå, har fått termin flyttet ned 6 dager så nå har jeg 14 okt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg også :)

Har vært gjennom litt på mine 9+5 uker, med både kvalme og begynnende bekkenløsning. Men er i storform ellers og gleder meg til påsken, da er det full offentliggjøring for familien :)

Har ikke tenkt på å kjøpe verken mammakler eller utstyr ennå, men gleder meg til vi skal begynne med det :) Eneste jeg har kjøpt er en bokpakke med litt bøker og leker fra GoBoken.

Skal på tidlig UL på torsdag og får se om terminen blir flyttet. Har termin 26 okt inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter om 1 uke.. Men er her fortsatt, ikke like aktiv som tidligere, men følger litt med hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også, begynner på uke 11 i morgen, altså ferdig med 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her litt til jeg også, er 11+0 i morgen. Har ny ul på torsdag, hvis alt er i orden DA OGSÅ, da KANSKJE jeg skal begynne å tro på dette her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...