Gå til innhold

IKM til helga:) noen symptomer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som håper spiren sitter nå?:=)

symptomer noen??

jeg har meeeget ømme brystvorter..hmm

utrolig mye luft i magen..

spent ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!

Jeg har hatt blødning over 3 dager fra torsdag til lørdag, i går kveld var jeg kvalm, og det var jeg også i dag morges. I tillegg var jeg så rar i kroppen i går, urolig på en måte, med høy puls og overfladisk pust. Husker jeg hadde det akkurat likedan dagene før jeg testet positivt sist. Skal ikke teste før tidligst onsdag, men jeg tror jeg er gravid!

Luft i magen her også, forresten:)

iiii så spennende!

Skrevet

Har IKM fredag, og har begynt å bli litt småkvalm de siste dagene. Håper det ikke er innbilt!

Skrevet

Så spennende:=)

skal krysse alt jeg har for oss:=)

Skrevet

Er ny her på BIM, men ønsker å komme med noen symptomer på det jeg håper kan være en lille spire i min mage.

Er i min 13 pp, og ønsker nå svært at mine symptomer kan være starten på noe.

Har IKM 27/28.03.

Jeg er småkvalm, ikke sånn at det kjennes ut til at jeg må kaste opp. Men det ulmer på et vis i kroppen. Dette kommer og går som det selv vil, ikke til noen faste tider i døgnet. Samt at mine bryster litt ømme, og jeg har stikninger i området rundt eggstokker/livmor. Nå har jeg en tendens til å få symptomer uten at det er noe i gjær, men jeg håper jo stadig på at det kanskje kan være starten på noe.

Tørr jaggu ikke teste, er redd for negativt svar. Og er det typisk min uflaks kommer IKM i løpet av den dagen jeg har tatt en test. Sånn er det :|

Ønsker dere alle lykke til :))

Skrevet

Jeg har IKM den 4.4!! Å jeg klarer nesten ikke vente i det HELE tatt.. Hehe..

Går bare rundt å innbiller meg at jeg har graviditets-symptomer nå, men veit jo det er litt tili kanskje ?

-Jeg har ømme bryster (det kan skyldes at jeg hadde eggløsning for ikke så mange dager siden)

-Har lyst på noe å spise hele tiden (har perioder der jeg spiser mye)

-Hyppig vannlating (det har jeg hatt ett par ganger en uke før mensen før)

-Veldig mye hormoner ute å går (men igjen mensen snart)

Jeg håper.. Men tror ikke for mye, blir bare skuffet!!

Skrevet

Har IKM 31.o3, utrolig spent! Har hatt noen symptomer, men er så redd for at det bare er noe eg innbiller meg. Har vært småkvalm de siste dagene, sånn av og på, ikkje så gale at eg føler at eg må kaste opp.. Så har eg småstikking i egglederne. I tillegg har eg hatt mye luft i magen, så mye at eg nesten blir flau! Men har ikkje fått så ømme bryster ennå... men håper at det sitter en spire, selv om det er mye å håpe på etter bare 1 pp...

Skrevet

I dag hadde jeg supersterk luktesans, og ble kvalm av alle lukter! Er i praksis på sykehus, og ALT lukter fælt på avdelingene...

Skal teste i morgen, veldig spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...