Gå til innhold

Flere som fortsatt sliter med bekkenet...?


revehalen

Anbefalte innlegg

Skal endelig til fysioterapaut idag... Har fått kjempevondt i bekkenet de siste ukene! Hele korsryggen verker og den ene hoften blir bare verre og verre... *snufs* (syns litt synd på meg selv...) :)

Klarer ikke gå tur med Marcus heller... Og det er jo typisk nå som det fine været er komt og greier!!! Har Simo kombi-vogn som veier hundreogørten tonn!!! Vurderer å kjøpe en litt lettere... Må jo nesten det,dersom det tar en stund før jeg blir bra igjen...

 

*dobbeltsnufs...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, har vært veldig plaga med bekkenet. Begynte å slite rundt 3 uker etter fødsel, men var snar å få rekv til fysio. Hadde noen behadlinger, så ble det mye bedre, men ikke helt bra, så nå har jeg bassengtrening 1 gang i uka, og det er kjempegodt. Går tur hver dag nå, i begynnelsen var det så vondt at jeg ikke fikk til å gå. Det jeg lurer mest på nå er hvordan det blir å komme tilbake på jobb, har en veldig fysisk jobb, er elektriker, så det er masse vonde arbeidsstillinger. Bekkenet må være 100% bra før jeg begynner på jobb iværtfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg også:/ Går til fysio og trener der.. Er så lei!!!Håpet det skulle bli bra igjen etter fødsel,men neida..Vi får krysse fingrene for at vi blir bra snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten vært mer plaget etter fødsel en før jeg. Har siden uke 7 etter fødsel gått hos fysio. Gikk hos han før også. Nå trener jeg opp igjen bekkenet og håper dette skal hjelpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter fortsatt jeg også... Men det kan ikke sammenliknes med hvordan det var før fødselen!!!! Fikk hele 3 behandlinger hos fysioterapeut, og har noen øvelser jeg skal gjøre. Merker at det har blitt veldig mye bedre etter at snøen forsvant, kan gå mye lengre nå uten å få så vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet m låsning i rygg og bekken under svangerskapet, gikk til behandling hos manuellterapeut og ble bedre!! M noen uker etter fødsel kjente jeg at noe var på tur igjen, og jeg fikk meg en skikkelig smell.. Dro tilbake til manu-terapeuten og han fant fort ut at jeg fikk en smell under fødselen og skadet isjas nerven min...YEAHH=( Så nå har jeg fått forbud mot å trene....og skal kun gjøre hjemmeøvelser slik at jeg får styrket musklene rundt den skiva i ryggen før han får gjort noe mer... ARG ARG.... Noe skal d være hele tiden.....

 

God bedring til alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk problemer etter fødselen med bekkenet.

så gikk jeg til Kiropraktor,ble mye bedre.

men jeg har noen kvelder hvor det "Stikker" i underlivet.

 

men er blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fysio igår,og kjenner allerede at det begynner å bli litt lettere:) Han kjente jeg var veldig stiv i den ene siden, og fikk løsnet det opp en del. Har fremdeles vondt i hofta,men skal tilbake på mandag igjen og se om jeg er blitt bedre,eller om jeg eventuellt trenger noen trenigsøvelser...

 

Dumme meg skulle jo bare ha gått til fysio med en gang etter fødsel... Gikk der før jeg fødte... Men oppi all glede og lykkerus,gikk det rett i glemmeboken...:) Nytter jo heller ikke å være etterpåklok... Men nå har jeg iallefall lært til neste gang...

 

Menmen... Satser på at det ordner seg iløpet av kort tid:) Han sa iallefall at det mest sannsynlig ikke trengte noe lang behandlingstid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bekkeløsninga er her fortsatt men mye bedre enn det var før fødselen

Merker det når jeg er ute og går tur og får ved noen spesielle stillinger. Har også vondt i helebenet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...