Gå til innhold

Spent!!!


dippsi

Anbefalte innlegg

Svaret fra bhg ble sendt ut på fredag, så regner med vi får det i dag.

Men tror nok vi får avslag. Leste i lokalavisen at det var 30-40 unger på venteliste. Og vi stiller nok bakerst i køen siden vi har søkt fra januar. Men vi skal nok få det til å gå, hadde egentlig ikke så veldig lyst å begynne å jobbe igjen. Skal studere fra høsten08, så da kan vi kanskje vente med bhg til da. Har jo verdens beste unnskyldning til å gå hjemme... Men det kommer nok til å bli litt knapt med penger. Men er det ikke slik at vi får 970 + 3000 for å ikke ha dem i bhg? Da er det jo allerede litt penger i hvert fall.

Har litt blandede følelser egentlig, vil ikke begynne i den gamle jobben, men er ikke så lysten på å gå hjemme ett år til... Ble sykemeldt i september06. Jaja, vi får nå bare se om vi får plass eller ikke.

Flere som venter svar i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har kommunen også begynt å sende ut svar sist fredag... får nok avslag. kommunen lovte jo full bhg-dekning, men hu dumme bjørnøy (eller hva hun heter.. ministeren) satt en stopper for bygging av en av de nye bhg fordi den ligger litt i marka.. blah.. latterlig..

har også søkt fra januar 08.. jeg MÅ tilbake i jobb, lite firma som trenger meg ;) får til og med ny stillingsgrad og tilsvarende lønn.. så hvis det ikke funker med bhg, så må jeg finne dagmamma til Ask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...