Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å få barn i godt over ett år nå, uten at noe skjer. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, noe jeg har fortsatt, men etter at jeg sluttet på pilla har jeg blødd veldig lite og mørkebrunt de to første dagene, også har jeg blødd kjempe mye og med en del klumper i dagene etterpå. Før hadde jeg stort sett menssmerter den dagen jeg fikk mensen, mens jeg nå har store menssmerter dag 2 eller 3. Skal til uredning om en måned, og gruer meg egentlig ganske mye til det. Noen som har opplevd det samme???

Fortsetter under...

Hei du,,,

Har ikke opplevd det samme som deg. Men jeg tror ikke det er et sikkert tegn på tette eggledere. Da må du nok til utreding.

Klart det er kjedelig å dra til utredning, men da får du kanskje svar på en del ting, og det er godt.

Jeg gikk i 2 år før jeg gikk til utredning, og det anbefales ikke.

dra til utredning du, selv om det er litt skummelt. Det blir mye bedre etterpå når man ev. får vite hvorfor man ikke blir gravid.

Ønsker deg lykke til.

Hei!

Jeg fikk nylig konstatert tette eggledere, og har ikke merket noen endringer når det gjelder mensen. Gynekologen har heller ikke snakket noe om at det skulle være en problemstilling.

Skjønner at du gruer deg til utredningen, men jeg kan for min del si at det var en lettelse å få vite hva som var problemet. Vi hadde også prøvd en god stund, og tenkte at det måtte være noe. Og skulle det være tette eggledere, så er jo det en diagnose som det er mulig å få hjelp til å omgå :)

Tiden etter jeg fikk beskjed om at vi skulle henvises til IVF har i hvert fall vært mye lettere enn alle de månedene da jeg gikk og håpet og ble skuffet hver måned.

Ønsker deg lykke til med utredningen! Snart sitter det en spire der, tenker jeg :) Med eller uten litt hjelp.

klem

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Mannen min har vært til test i dag, så det blir spennende å få reultatet etterhvert. Jeg har nok innsett at det er best å komme i gang med undersøkelsene for det er kjempeslitsomt å gå å håpe hver eneste måned. Men nå som vi er i gang føler jeg meg litt lettere til sinns. Håper de finner ut hva det er, og at det er noe som det kan gjøres noe med.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...