Gå til innhold

Var en slitsom dag i går...... :-(

Anbefalte innlegg

Vi hadde en lang og slitsom dag i går. Vilde var veldig survete og skulle bare sitte på armen til mamma hele tiden. Ingen andre var bra nok.... Var litt slik på lørdag også, men i går var hun værre. Oppdaget etter hvert at det var ei tann på vei oppe. Hun spiste bra, men ville ikke ha drikke..... Prøvde å lindre så godt vi kunne for henne, men ble bare værre og værre utover dagen. Etter endelig en times blund, våknet hun med feber og var værre enn noen gang.... Stakkar..... Fikk ned igjen feberen etter hvert, og fikk i henne en del drikke. Det gjorde nok godt... I dag er hun heldigvis litt bedre, men ikke helt i toppform enda :-)

Hun sov hele natta, faktisk. Og jeg så så for meg våkennatt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8768041-var-en-slitsom-dag-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff føler med deg.........VI har også hatt noen slitsomme dager. Starten på forrige uke hadde hun feber og ville ikke spise. Hadde noen fine dager torsdag og fredag, men natt til lørdag hørte jeg plutselig masse rare lyder på rommet hennes. Løp inn og hun badet i oppkast så var vi våkene hele den natten og neste. Hun er litt bedre i dag, men nå kommer det to tenner oppe som plager henne masse. Ja ja noe er det......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...