Gå til innhold

Æsj,måtte jo ta den testen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja,da bærer det snart inn i 24.pp.

nå er det ikke lenge før det klikker for meg...

helt seriøst!!

så vær på vakt jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du har ikke IKM før onsdag eller dollypopp? Jeg fikk ikke positiv test når jeg testet to dager før ikm....

Skrevet

torsdag,så er 3 dager før i dag.

Skrevet

Da har du tatt sorgene litt på forskudd tenker jeg;) Jeg tror du er gravid jeg!

Skrevet

er så sjelden jeg tester at jeg stoler blind på de...

men under kan jo skje.

god noen holder håpet oppe for meg..:-)

Skrevet

Håpet er IKKE ute, du har testet før IKM, så da kan du ikke stole på testen. Har du hatt symptom denne gangen. jeg vet hvordan det er å slite, så jeg sjønner gått heller på klikke for deg. jeg vet hvor sliten du er og hvor grusomt det er å se gravide mager eller små barn. Jeg sjønner deg så godt. Jeg var sikker på at min dag aldri kom til å komme, legene hadde også sagt det. Men vet du hva, nå sitter jeg med en 3 mnd gammel jente som blir betegnet som et mirakel.

Stå på videre, alle tårene og slite er så vert det som man får i gave, dette klarer du

Skrevet

å,så koselig da!!

vi har jo egentlig god prognose,siden vi er friske begge to,

men ser litt mørkt på det nå....

Skrevet

Prøv å husk at det de fleste faktisk blir gravid tilslutt, i tillegg så er det som du sier, dere er friske begge to. Meg er det noe VELDIG galt med, men jeg klarte likevell å bli gravid. Om du ikke har prøvd det så vil jeg anbefale akupunktur. Jeg gikk til en dame som hadde spesialisert seg innenfor barnløshet, du vil ikke tro hva hun fikk til. Jeg trodde ikke det kom til å virke, men hun fikset det meste som var å fikse:)

Du hører kanskje ofte at plutselig en dag så sitter den. ja, det hørte jeg også, men trodde det ikke. Men det var som de sa, PLUTSELIG en dag var jeg gravid. Jeg trodde ikke mine egne øyner. jeg var gravid den mnd jeg MINST trodde det. Jeg var så klar for å få tanta, hadde sett på temperaturene mine, å de så ikke bra ut, helt til IKM dagen. Da spratt plutselig temperaturen opp igjen, jeg sjønnte ingenting. Men tenkte faktisk ikke mer på det, var så sikker på at tanta kom.

På kvelden tenkte jeg at det skader ikke å ta en test, den blir negativ, men da er jeg vertfall kvitt den. Jeg så på den, å kastet den. En time seinere gikk det opp for meg at: kanskje den ikke var negativ slik som jeg hadde sett, for det var jo to streker der. Jeg spurte her inne, alle mente jeg var gravid. Morgenen etterpå gikk jeg for å kjøpe en CB digital, det lyste gravid.

Poenget mitt er, alt kan se så mørkt ut akuratt nå, men allerede neste mnd kan det var snudd på hode til en bra ting.

Skrevet

Har også testet negativt idag, men har IKM før på fredag. Så vi får bare holde håpet oppe og ikke teste mere før IKM!

Skrevet

jeg har prøvd akupuntur,men var ikke så fornøyd med hun jeg gikk til.

kanskje jeg skulle prøvd det igjen....

håper hvertfall det klaffer før høsten,da slipper vi prøverør!

er bare å fortsette å prøve,får ikke gkort så mye mer.

kanskje prøve å kutte ut bim en periode igjen..kremt,kremt....hehe

takk for oppmuntring:-)

Skrevet

Soneterapi kan visst også hjelpe. Jeg kom til ett stadie der jeg var villig til å prøve allt. Du skal se at det tilslutt går bra. Men du, hvorfor har du trykket slik at jeg ikke kan sende deg en privat mld??? Jeg skulle gjerne sakt noe, men ikke til alle

Skrevet

har jeg det...?

hmm....skal se hva jeg får til...

Skrevet

Jeg tror du må trykke på noe for å kunne få private meldiger

Skrevet

har jo fått mange før...

men nå har jeg sendt deg en...

Skrevet

Det er jo ikke sikkert!! Det er enda muligheter....

Jeg har som har bommet med nesten to uker (jada, imponerende men mulig i foerste pp etter at man har mistet) har nok IKM rundt naar du har, og jeg har ikke gitt opp. =o)) Haaper sterke streker lyser mot deg i midten av denne uken og senest til helgen.

Synes mye av det du skrev for faa dager siden vitnet om at det kan vaere noe paa gang, jeg.

Tvi tvi, det er lys i tunnelen, det er bare saa forbanna mange vogner paa ditt tog... =o)) Snart framme naa, bare vent og se.

Skrevet

Ikke gi opp håpet! Jeg testet negativ helt til 5-6 dager etter IKM jeg. Og da kom plutselig det opp to streker. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...