Gå til innhold

Kan det være bekkenløsning?


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+5 og har veldig vondt i nederste delen av ryggen (litt over rumpa) og smerte stråler nedover beina. Kan dette være bekkenløsning ?? Synes det er litt for tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt tendenser til vondt i ryggen og stråler/stikk fra korsryggen, gjennom rumpa og ned i beinet. Ikke mye, men av og til. Håper virkelig ikke at dette er tidlige tegn på bekkenløsning...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også plaget med dette og har tatt det opp med legen. Hos meg er det ikke bekkenløsning, men muskulært. Vet ikke hvorfor noen får dette under graviditeten, men tror det har noe med hormonene å gjøre. Hos meg har det blitt mye bedre og det hjelper å gå og være i bevegelse. Hvis du ikke blir bedre anbefaler jeg at du tar kontakt med en manuellterapaut, det er en fysioterapaut med 2 års tilleggsutdannelse. Du trenger ikke henvisning fra lege og en manuellterapaut har bedre forutsetninger for å sette riktig diagnose enn det legen har. De kan gi deg den behandlingen du trenger i tillegg til at de faktisk kan sykemelde i opptil 8.uker hvis det blir for ille. Det kan selvfølgelig ikke utelukkes at du begynner å få bekkenløsning, men jeg krysser fingrene for deg og håper du får et kjempe fint svangerskap.

 

Lykke til....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...